איך לכתוב מודעה מנצחת לקידום ממומן גוגל

בעת יצירת המודעות שלך, אתה צריך לציית לכמה כללים כדי להבטיח הצלחה. אלה כוללים מחקר מילות מפתח, מיקוד גיאוגרפי, ושימוש במילים ”אתה” ו ”שלך” בפרסומות שלך. כל אחד מאלה יוסבר במאמר זה. ‏ צעדים אלה יעשו הבדל עצום! אם תעקוב אחרי הטיפים האלה, המודעה שלך תהיה מאוד גלויה באתר של גוגל!

מחקר מילות מפתח

ראשית, אתה צריך לדעת את מילות המפתח עבור ad שלך גוגל מציע הצעות מילת מפתח על מתכנן מילות המפתח שלה. מילות המפתח שאתה בוחר צריכות להיות רלוונטיות לקהל היעד שלך. המונח ”ברביקיו הטוב ביותר דאלאס” יהיה ככל הנראה רלוונטי. למשל, חברת רשלנות רפואית תשמח לקבל 30 דולר לקליק, אבל עלות רכישת הלקוח עשויה להיות 300 דולר או יותר. במקרה כזה, עדיף להציע מחיר גבוה יותר.

הבא בתור, בחר את מילות המפתח שלך. זה יבטיח שהמודעות שלכם יופיעו עבור מילות מפתח שאנשים מחפשים בגוגל. ברגע שבחרת את מילות המפתח שלך, אתה יכול להגדיר את הפורמט לכלול את המילים האלה ב ad שלך אתה צריך לדעת מה מילים אנשים יקלידו בחיפוש שלהם למוצר או שירותים שאתה מציע. כמו כן, בחר את סוג ההתאמה המבוסס על תוכן האתר שלך. השתמש מילות מפתח שליליות במודעה שלך אם יש צורך.

לבסוף, לשקול בדיקה. גם אם אתה משתמש במילות המפתח המדויקות שאתה רוצה להציע על, אם המודעה לא תואמת את כוונת החיפוש, זה לא יקבל מספיק קליקים. ברגע שאתה מזהה את מילות המפתח שמקבלות הכי הרבה קליקים, ניתן לשנות את העתק הפרסומת שלך בהתאם. אתה יכול לבדוק גרסאות שונות של אותו עותק פרסומת כדי לקבוע איזה אחד מקבל יותר קליקים.

מיקוד גיאוגרפי

הדבר החשוב ביותר לזכור בעת כתיבת מודעה לקידום בחסות גוגל הוא למקד את הקהל שלך כראוי. אתה רוצה להגיע לאנשים שהכי סביר שיקנו את המוצרים או השירותים שלך. Google Ads מציע כלים רבים כדי לעזור למקד את האנשים האלה. באפשרותך להעלות את רשימת הדוא “ל שלך כדי ליצור מודעה התואמת אותה. ניתן למקד קהל מסוים על ידי גיל, נושא, או אזור גיאוגרפי.

על ידי הגדרת רדיוס גיאוגרפי, אתה יכול למקד אנשים שחיים באזור מסוים. אם העסק שלך מציע שירותי בנייה בכל דלוור, אתה יכול לבחור לא למקד את הערים האלה. באפשרותך גם לציין אילו שפות ברצונך למקד. באמצעות צעדים אלה, ניתן ליצור מודעה יעילה שתשפיע רבות על תוצאות החיפוש של גוגל. אבל תזכור, אתה חייב לכתוב לשוק המקומי.

מאמר זה נכתב בשיתוף חברת PPC ISRAEL – חברת הקידום הממומן בצומחת בישראל שמנגישה את שירות הקידום הממומן במחיר משתלם במיוחד.

אם אתם רוצים להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל, חברת PPC ישראל היא הפתרון המושלם עבורכם. מומלץ להכנס לאתר שלהם לקבל פרטים נוספים.

איש מצויר עומד מול מסך מחשב גדול, מחזיק מגפון ומוקף במטבעות, עם שלט דולר מעל המסך.

* הגבר לבוש בחולצה סגולה ומכנסיים, ושיער כהה.
    * הוא עומד בצד ימין של התמונה, מול מסך המחשב.
    * הוא מחזיק מגפון ורוד בידו הימנית, עם יד שמאל על מותנו.
* מסך המחשב גדול ומלבני, עם גבול לבן מסביב.
    * יש לו מסגרת סגולה וכתום, עם סימן דולר ($) בבועת דיבור סגולה מעליו.
    * יש חץ כתום שמצביע ימינה על המסך, ומתחתיו מלבן אפור.
* סביב האיש ומסך המחשב פזורים מספר מטבעות.
    * חלק מהמטבעות מוערמים זה על גבי זה, בעוד שאחרים מונחים על הקרקע.
    * המטבעות צהובים וכתום, ועליהם סימן דולר ($).
* הרקע של התמונה אפור בהיר, עם כמה צורות אפורות כהות יותר מאחורי מסך המחשב.

בסך הכל, נראה שהתמונה היא איור מצויר של אדם שמקדם או מפרסם משהו שקשור לכסף או כספים, אולי באמצעות מגפון כדי להעביר את המסר שלו.

תוכן עניינים

אהבתם? שתפו

להתחלת שיחה
💬 איך אפשר לעזור לך?
היי 👋
זה דן מחברת Webby.
איך אפשר לעזור לך?