מדריך זה מוקדש לעזור לבעלי עסקים להבין את הערך של קידום העסק שלהם במפות גוגל. זה ידריך אותך בתהליך של הקמת העסק שלך במפות Google, ויוודא שהעסק שלך רשום נכון, ומנף תכונות שונות כדי למקסם את הנראות ולמשוך לקוחות נוספים. עם טיפים מעשיים ושלבים קלים לביצוע, מדריך זה מפשט את תהליך הקידום במפות גוגל.
הבנת החשיבות של מפות Google לעסקים
בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות מקוונת חיונית לשגשוג לעסקים. וכשזה מגיע לנראות מקוונת, מפות גוגל משחק תפקיד משמעותי. מפות גוגל אינו רק כלי שימושי לניווט; היא הפכה לפלטפורמה רבת עוצמה עבור עסקים לקידום השירותים שלהם ולהגיע לקהל רחב יותר.
עם מיליארדי משתמשים שמסתמכים על מפות Google מדי יום, רישום העסק שלך בפלטפורמה זו יכול להגדיל משמעותית את הנראות שלך ולמשוך יותר לקוחות פוטנציאליים. כאשר מישהו מחפש מוצר או שירות ספציפי באזור שלו, מפות Google מציגה עסקים רלוונטיים התואמים את שאילתת החיפוש שלו. על ידי רישום העסק שלך במפות Google, יש לך הזדמנות להופיע בתוצאות החיפוש הללו, ולהגדיל את הסיכויים שלך להתגלות על ידי לקוחות מקומיים.
יתרה מכך, מפות Google מציעה תכונות שונות שיכולות לשפר את הנראות והאמינות של העסק שלך. לדוגמה, עם רישום עסקי מותאם היטב, אתה יכול לספק מידע חיוני כגון כתובת, מספר טלפון, אתר אינטרנט ושעות הפעילות שלך. זה מקל על הלקוחות למצוא וליצור איתך קשר. בנוסף, אתה יכול להוסיף תמונות וסרטונים המציגים את המוצרים או השירותים שלך, כדי לתת ללקוחות פוטנציאליים הצצה למה שאתה מציע.
יתרון מרכזי נוסף של מפות גוגל לעסקים הוא היכולת לאסוף ולהציג ביקורות של לקוחות. ביקורות חיוביות לא רק משפרות את המוניטין שלך אלא גם משפיעות על תהליך קבלת ההחלטות של לקוחות פוטנציאליים. על ידי ניהול פעיל ותגובה לביקורות, אתה יכול לבנות אמון ונאמנות בקרב קהל הלקוחות שלך.
יתרה מזאת, מפות גוגל משולבת עם שירותי גוגל אחרים, כמו גוגל לעסק שלי, המאפשרת לך לנהל את כל ההיבטים של רישום העסק שלך במקום אחד. אתה יכול לעדכן את המידע שלך, לעקוב אחר ניתוח נתונים ואפילו להפעיל מודעות ישירות ממרכז השליטה של Google לעסק שלי.
תחילת העבודה: כיצד לרשום את העסק שלך במפות Google?
רישום העסק שלך במפות Google הוא תהליך פשוט שניתן לבצע בכמה שלבים פשוטים. הנה איך להתחיל:
- היכנס ל-Google:
אם כבר יש לך חשבון Google עבור העסק שלך, היכנס. אחרת, צור חשבון חדש על ידי ביצוע ההוראות שעל המסך. - פתח את Google לעסק שלי:
לאחר שנכנסת, עבור אל Google לעסק שלי (https://www.google.com/business/) ולחץ על הלחצן “התחל” - הזן את פרטי העסק שלך:
מלא את השדות הנדרשים עם מידע מדויק ועדכני על העסק שלך. זה כולל את שם העסק שלך, כתובת, מספר טלפון, קטגוריה ואתר. הקפד לספק כמה שיותר פרטים כדי לעזור ללקוחות פוטנציאליים למצוא אותך. - אמת את העסק שלך:
Google תבקש ממך לאמת את העסק שלך כדי להבטיח את הלגיטימיות שלו. תהליך האימות כולל בדרך כלל קבלת גלויה בכתובת העסק שלך עם קוד אימות ייחודי. לאחר שתקבל את הגלויה, עקוב אחר ההוראות כדי להזין את הקוד ולהשלים את תהליך האימות. - התאם אישית את רישום העסק שלך:
לאחר האימות, תוכל להתאים אישית את רישום העסק שלך כדי להפוך אותו למושך ואינפורמטיבי יותר. הוסף תמונות באיכות גבוהה המציגות את המוצרים, השירותים או המיקום שלך. אתה יכול גם לכלול תיאור של העסק שלך ולהדגיש כל תכונות או הצעות ייחודיות.
אופטימיזציה של רישום העסק שלך: מהי הדרך הטובה ביותר?
אופטימיזציה של רישום העסק שלך במפות Google היא חיונית כדי למקסם את הנראות שלך ולמשוך לקוחות פוטנציאליים. להלן מספר שיטות עבודה מומלצות שכדאי לקחת בחשבון:
- השתמש במילות מפתח רלוונטיות:
שלב מילות מפתח רלוונטיות בשם העסק שלך, בתיאור ובקטגוריות שלך. זה יעזור לגוגל להבין במה העסק שלך עוסק וישפר את הסיכויים שלך להופיע בתוצאות חיפוש רלוונטיות. - ספק מידע מדויק ועקבי:
ודא שהמידע העסקי שלך, כגון כתובת, מספר טלפון ואתר, מדויק ועקבי בכל הפלטפורמות. חוסר עקביות יכול לבלבל הן את גוגל והן את הלקוחות הפוטנציאליים, וכתוצאה מכך לחוויית משתמש שלילית. - בחר את הקטגוריה הנכונה:
בחירת הקטגוריה המתאימה ביותר לעסק שלך היא חיונית. היו ספציפיים ובחרו בקטגוריה שמייצגת במדויק את המוצרים או השירותים שלכם. זה יעזור לגוגל להבין טוב יותר את העסק שלך ולהתאים אותו לשאילתות חיפוש רלוונטיות. - עודד ביקורות לקוחות:
ביקורות חיוביות של לקוחות יכולות להשפיע באופן משמעותי על הנראות והמוניטין של העסק שלך במפות Google. עודדו את הלקוחות המרוצים שלכם להשאיר ביקורות על ידי מתן שירות יוצא דופן ובקשת משוב. תגובה לביקורות, חיוביות ושליליות, מראה על המעורבות והמחויבות שלך לשביעות רצון הלקוחות. - הוסף תמונות וסרטונים רלוונטיים:
תוכן חזותי יכול לשפר את רישום העסק שלך וללכוד את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים. העלה תמונות וסרטונים באיכות גבוהה שמציגים את המוצרים, השירותים או האווירה של העסק שלך. זה יכול לעזור ללקוחות פוטנציאליים לקבל מושג טוב יותר למה לצפות ולהגביר את העניין שלהם לבקר או ליצור איתך קשר. - כלול מבצעים ומבצעים מיוחדים:
אם יש לך מבצעים או מבצעים מיוחדים מתמשכים, הקפד לכלול אותם ברישום העסק שלך. זה יכול למשוך לקוחות פוטנציאליים שמחפשים מבצעים והנחות, ולהגדיל את הסיכוי שהם יבחרו בעסק שלך על פני מתחרים.
כיצד להשתמש ב-Google לעסק שלי לקידום מפות Google?
Google לעסק שלי הוא כלי רב עוצמה המאפשר לעסקים לנהל את הנוכחות המקוונת שלהם במפות גוגל. הנה כמה שלבים לשימוש יעיל ב-Google לעסק שלי לקידום מפות Google:
תבע ואמת את העסק שלך:
הצעד הראשון הוא לתבוע את רישום העסק שלך ב-Google לעסק שלי. ספק מידע מדויק על העסק שלך, כולל השם, הכתובת, מספר הטלפון והאתר. לאחר מכן, Google תשלח לך קוד אימות כדי לאשר את הבעלות שלך.
בצע אופטימיזציה של פרופיל העסק שלך:
לאחר האימות, בצע אופטימיזציה של פרופיל העסק שלך על ידי מתן מידע מפורט על המוצרים, השירותים ושעות הפעילות שלך. השתמש במילות מפתח רלוונטיות בתיאור העסק שלך כדי לשפר את הנראות שלך בתוצאות החיפוש. הוסף תמונות באיכות גבוהה שמציגות את ההצעות שלך ויוצרות ייצוג ויזואלי משכנע של העסק שלך.
עודדו ביקורות של לקוחות:
ביקורות של לקוחות ממלאות תפקיד משמעותי במשיכת לקוחות חדשים. עודד את הלקוחות המרוצים שלך להשאיר ביקורות בפרופיל שלך ב-‘Google לעסק שלי’. השב לביקורות, חיוביות ושליליות, כדי להראות את המעורבות והמחויבות שלך לשביעות רצון הלקוחות. ביקורות חיוביות יכולות לשפר את המוניטין שלך ולהגביר את האמון בקרב לקוחות פוטנציאליים.
פרסם עדכונים והצעות רגילות:
Google לעסק שלי מאפשר לך לפרסם עדכונים, הצעות ואירועים ישירות בפרופיל העסק שלך. השתמש בתכונה זו כדי להכריז על מוצרים חדשים, מבצעים או אירועים קרובים כדי לעדכן את הלקוחות שלך ולהיות מעורבים. פוסטים אלה מופיעים ברישום העסק שלך ויכולים לעזור להוביל תנועה לאתר או למיקום הפיזי שלך.
עקוב אחר תובנות וניתוח:
Google לעסק שלי מספק תובנות וניתוחים חשובים לגבי הביצועים של העסק שלך במפות Google. עקוב אחר מדדים אלה כדי להבין כיצד לקוחות מוצאים את העסק שלך ומקיימים איתו אינטראקציה. השתמש בנתונים כדי לקבל החלטות מושכלות ולבצע אופטימיזציה של אסטרטגיות השיווק שלך לתוצאות טובות יותר.
מינוף ביקורות לקוחות: מדוע הן כה חשובות?
ביקורות של לקוחות הן היבט חיוני בקידום העסק שלך במפות Google. הם מספקים תובנות חשובות על חווית הלקוח וממלאים תפקיד מכריע במשיכת לקוחות חדשים.
כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים עסקים במפות Google, הם מסתמכים לרוב על הדעות והחוויות שחולקו לקוחות קודמים. ביקורות חיוביות משמשות כהוכחה חברתית, בונה אמון ואמינות עבור העסק שלך. הם מרגיעים לקוחות פוטנציאליים שהם יכולים לצפות לחוויה חיובית אם הם יבחרו בעסק שלך.
יתרה מכך, ביקורות של לקוחות משפיעות גם על הנראות של העסק שלך במפות Google. ככל שהעסק שלך יקבל יותר ביקורות חיוביות, כך הסיכוי שהוא ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. האלגוריתם של גוגל לוקח בחשבון גורמים שונים, כולל כמות ואיכות הביקורות, בעת קביעת דירוג העסקים בגוגל מפות. לכן, עידוד ומינוף ביקורות חיוביות של לקוחות יכולים לשפר משמעותית את הנראות המקוונת שלך ולמשוך לקוחות נוספים.
בנוסף, ביקורות של לקוחות מספקות משוב בעל ערך לעסק שלך. הם מדגישים תחומים שבהם אתה מצטיין ותחומים שאולי צריך שיפור. על ידי הקשבה למשוב של לקוחות, תוכל לזהות הזדמנויות לשפר את המוצרים, השירותים או חווית הלקוח שלך. תגובה לביקורות חיוביות ושליליות כאחד מראה שאתה מעריך משוב מלקוחות ומחויב לטפל בכל דאגה או בעיה שהועלתה.
כדי למנף ביעילות ביקורות של לקוחות, עליך לעודד את הלקוחות המרוצים שלך להשאיר ביקורות בפרופיל שלך ב-‘Google לעסק שלי’. אתה יכול לעשות זאת על ידי הכללת בקשה לביקורות באתר האינטרנט שלך, בניוזלטרים בדוא”ל או במדיה החברתית. בנוסף, תגובה מיידית לביקורות, תודה ללקוחות על משוב חיובי והתייחסות לכל חוות דעת שליליות בצורה מקצועית ובונה יכולה לשפר עוד יותר את המוניטין ואת אמון הלקוחות שלך.
האם תמונות וסרטונים יכולים לשפר את הנראות שלך במפות Google?
כן, תמונות וסרטונים יכולים לשפר משמעותית את הנראות שלך במפות Google. הם מספקים רמזים חזותיים שעוזרים ללקוחות פוטנציאליים להבין טוב יותר את העסק שלך ולקבל החלטות מושכלות.
כאשר משתמשים מחפשים עסקים במפות Google, לרוב מוצג להם רשת של רישומים הכוללים תמונות. תמונות מושכות עין ואיכותיות יכולות ללכוד את תשומת הלב של המשתמשים ולפתות אותם ללחוץ על רישום העסק שלך. על ידי הצגת המוצרים, השירותים או האווירה של הממסד שלך באמצעות חזותיים משכנעת, אתה יכול ליצור רושם ראשוני חזק ולהתבלט מהמתחרים שלך.
יתרה מכך, תמונות וסרטונים יכולים גם לשפר את האמינות והאותנטיות של העסק שלך. הם מאפשרים ללקוחות פוטנציאליים לראות איך העסק שלך באמת נראה, מה שיכול לבנות אמון וביטחון בהצעות שלך. לדוגמה, אם אתה מנהל מסעדה, שיתוף תמונות של המנות הטעימות שלך יכול לפתות לקוחות לבקר ולנסות את האוכל שלך. באופן דומה, אם יש לך חנות קמעונאית, הצגת תמונות של החלל המאורגן והמזמין שלך יכולה למשוך לקוחות שמעריכים סביבת קניות נעימה.
בנוסף, תמונות וסרטונים יכולים לשפר את מאמצי האופטימיזציה של מנועי החיפוש (SEO). האלגוריתם של גוגל לוקח בחשבון גורמים שונים בעת דירוג עסקים בגוגל מפות, והוויזואליה משחקת תפקיד בתהליך זה. על ידי אופטימיזציה של תיאורי התמונה והסרטונים שלך עם מילות מפתח ותגיות גיאוגרפיות רלוונטיות, תוכל להגדיל את הסבירות שהעסק שלך יופיע בתוצאות חיפוש רלוונטיות.
יתר על כן, תוכן שנוצר על ידי משתמשים בצורה של תמונות וסרטונים יכול גם לתרום לנראות שלך במפות Google. עידוד לקוחות לשתף את החוויות שלהם באמצעות תוכן ויזואלי יכול לעזור ליצור נוכחות מקוונת תוססת ודינאמית עבור העסק שלך. זה לא רק מספק הוכחה חברתית אלא גם מייצר טווח הגעה אורגני נוסף כאשר משתמשים חולקים את החוויות שלהם עם הרשתות שלהם.
מידע נוסף ניתן לראות במאמר ישן שלנו שמדבר על קידום לעסק בגוגל מפות
איך להתמודד עם ביקורות שליליות במפות גוגל?
כשמדובר בביקורות שליליות בגוגל מפות, חיוני לטפל בהן בצורה מקצועית ובונה. הנה כמה אסטרטגיות להתמודדות יעילה עם ביקורות שליליות:
- הגיבו במהירות ובנימוס:
חשוב להגיב לביקורות שליליות בזמן. הכירו בדאגותיו של הלקוח והתנצלו על כל חוויה שלילית שאולי הייתה לו. תגובה מיידית מראה שאכפת לך מהמשוב של הלקוחות שלך ואתה מחויב לטפל בדאגותיהם. - טפלו בבעיה והצעו פתרון:
קחו את הזמן להבין את תלונת הלקוח במלואה וטפלו בה ישירות בתגובתכם. הציעו פתרון או דרך לתקן את המצב. זה מוכיח שאתה פרואקטיבי ומוכן לפתור כל בעיה שמתעוררת.3. העבר את השיחה במצב לא מקוון:
במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה נכון יותר להעביר את השיחה במצב לא מקוון כדי לפתור את החששות של הלקוח באופן פרטי. ספק מידע ליצירת קשר או בקש מהלקוח ליצור קשר בהודעה ישירה או בדוא”ל. זה מאפשר פתרון אישי ויסודי יותר.חשוב לציין שלא כל הביקורות השליליות מצדיקות תגובה. אם ביקורת היא בבירור דואר זבל, מזויפת או מפרה את מדיניות הביקורת של Google, ייתכן שעדיף לדווח עליה במקום לעסוק בה ישירות. עם זאת, חשוב לשקול היטב כל ביקורת שלילית ולהגיב בהתאם כדי לשמור על מוניטין חיובי באינטרנט.
תגובה לביקורות שליליות במפות Google יכולה להשפיע לטובה על העסק שלך. זה מראה ללקוחות פוטנציאליים שאתה קשוב, מגיב ואכפת לך באמת משביעות רצון הלקוחות. זה גם מספק הזדמנות להציג את המחויבות שלך לפתרון בעיות ולשיפור חווית הלקוח הכוללת.
שימוש במודעות מפות Google: האם זה שווה את ההשקעה?
מודעות מפות Google יכולות להוות כלי רב ערך לעסקים המעוניינים להגדיל את הנראות שלהם ואת טווח ההגעה שלהם בפלטפורמה. עם זאת, חשוב לשקול היטב האם השקעה במודעות מפות Google שווה את זה עבור היעדים והתקציב הספציפיים העסקיים שלך.
- טווח הגעה ממוקד ונראות מוגברת:
אחד היתרונות העיקריים בשימוש ב-Google Maps Ads הוא היכולת למקד לקהל מסוים על סמך מיקומו וכוונת החיפוש שלו. על ידי הצבת המודעות שלך במפות Google, תוכל להבטיח שהעסק שלך יהיה גלוי ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים באופן פעיל מוצרים או שירותים באזור שלך. טווח הגעה ממוקד זה יכול להגדיל משמעותית את הסיכויים שלך למשוך לידים רלוונטיים ומתאימים. - פרסום חסכוני:
בהשוואה לשיטות פרסום מסורתיות, מודעות מפות גוגל יכולות להיות אופציה משתלמת. יש לך שליטה על התקציב שלך ואתה יכול להגדיר מגבלת הוצאה יומית או חודשית שתואמת את היעדים הפיננסיים שלך. בנוסף, אתה משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך או מבצע פעולה מסוימת, כגון התקשרות לעסק שלך או ביקור באתר שלך. מודל תשלום לקליק זה מאפשר בקרת עלויות טובה יותר ומבטיח שאתה משלם רק על מעורבות בפועל. - תכונות רישום עסקי משופרות:
השקעה במודעות מפות Google יכולה לספק יתרונות נוספים מעבר למיקום מודעות בלבד. זה מאפשר לך לשפר את רישום העסק שלך על ידי הכללת הצעות קידום מכירות, ביקורות לקוחות, תמונות ופרטים חשובים אחרים שיכולים למשוך לקוחות פוטנציאליים. התכונות הנוספות הללו יכולות לעזור לעסק שלך לבלוט על פני המתחרים ולספק למשתמשים מידע נוסף כדי לקבל החלטות מושכלות.ראוי לציין שהיעילות של מודעות מפות Google עשויה להשתנות בהתאם לגורמים כמו התעשייה, קהל היעד והתחרות שלך. חשוב לעקוב ולנתח את ביצועי המודעות שלך באופן קבוע כדי להבטיח שאתה מקבל החזר חיובי על ההשקעה. שקול לבדוק פורמטים שונים של מודעות, אפשרויות מיקוד והודעות כדי לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך ולמקסם את השפעתם.
ניטור ביצועי העסק שלך במפות Google: האם אתה עושה את זה נכון?
מעקב אחר הביצועים העסקיים שלך במפות Google הוא חיוני כדי להבין את ביצועי הרישום שלך ולקבל החלטות מבוססות נתונים כדי לשפר את הנראות והמעורבות שלך. הנה כמה היבטים מרכזיים שכדאי לקחת בחשבון כדי להבטיח שאתה עוקב ומנתח ביעילות את הביצועים העסקיים שלך במפות Google.
ראשית, בדוק בקביעות את לוח המחוונים של Google לעסק שלי לקבלת תובנות ומדדים. לוח המחוונים הזה מספק נתונים חשובים על האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם הרישום שלך, כולל מספר הצפיות, הקליקים והפעולות שנעשו. על ידי ניתוח מדדים אלה, תוכל לזהות מגמות, להבין את התנהגות המשתמשים ולהתאים את האסטרטגיות שלך בהתאם.
שנית, שימו לב לביקורות ודירוגי לקוחות. ביקורות חיוביות יכולות להגביר את האמינות שלך ולמשוך יותר לקוחות, בעוד שביקורות שליליות יכולות להשפיע על המוניטין שלך. תגובה מהירה ומקצועית לביקורות, בין אם חיוביות או שליליות, מראה שאתה מעריך משוב מלקוחות ומחויב למתן שירות מעולה. ניטור והתייחסות לביקורות יכול לעזור לך לשמור על מוניטין חיובי באינטרנט.
שלישית, עקוב אחר דירוגי החיפוש של העסק שלך במפות Google. חפש באופן קבוע מילות מפתח וביטויים רלוונטיים הקשורים לעסק שלך כדי לראות היכן אתה מדורג בין המתחרים. אם אינך מופיע בתוצאות המובילות, ייתכן שיהיה צורך לבצע אופטימיזציה נוספת של הרישום שלך או להתאים את אסטרטגיות ה-SEO המקומיות שלך כדי לשפר את הנראות שלך.
לבסוף, נצל את כלי הניתוח של גוגל כדי לקבל תובנות מעמיקות יותר לגבי ביצועי האתר שלך. על ידי קישור האתר שלך לחשבון Google לעסק שלי ושימוש בכלים כמו Google Analytics, תוכל לעקוב אחר התנועה שנוצרת מהרישום שלך במפות Google. נתונים אלה יכולים לעזור לך להבין כיצד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך והאם הם מבצעים המרה ללקוחות.
הכוח של קידום אתרים מקומי: איך זה יכול לשפר את דירוג מפות Google שלך?
קידום אתרים מקומי ממלא תפקיד חיוני בשיפור הדירוג שלך במפות Google והגדלת הנראות שלך ללקוחות פוטנציאליים. על ידי אופטימיזציה של הנוכחות המקוונת שלך לחיפושים מקומיים, תוכל למקד ביעילות לקהל המקומי שלך ולמשוך יותר לקוחות. להלן כמה אסטרטגיות מפתח לשקול לשיפור הדירוג שלך במפות Google באמצעות SEO מקומי.
ראשית, ודא שהמידע העסקי שלך עקבי ומדויק בכל הפלטפורמות המקוונות, כולל האתר שלך, הרישום של ‘Google לעסק שלי’ וספריות מקומיות אחרות. זה כולל את שם העסק שלך, כתובת, מספר טלפון (NAP) וכתובת האתר שלך. עקביות במידע ה-NAP שלך עוזרת לגוגל להבין ולאמת את הלגיטימיות של העסק שלך ומשפרת את הסיכויים שלך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש המקומיות.
שנית, בצע אופטימיזציה לאתר שלך עבור מילות מפתח מקומיות. ערוך מחקר מילות מפתח כדי לזהות מונחי חיפוש מקומיים רלוונטיים שלקוחות פוטנציאליים עשויים להשתמש בהם כדי למצוא עסקים כמו שלך. שלב את מילות המפתח הללו באופן טבעי בתוכן, במטא תגים, בכותרות ובכתובות האתר של האתר שלך כדי לאותת לגוגל שהעסק שלך רלוונטי לחיפושים מקומיים.
לאחר מכן, צור ובצע אופטימיזציה של הרישום שלך ב-Google לעסק שלי. ספק מידע מפורט ומדויק על העסק שלך, כולל שעות הפעילות שלך, השירותים או המוצרים המוצעים ותמונות. עודדו לקוחות להשאיר ביקורות ולהגיב מייד למשוב חיובי ושלילי כאחד. רישום מותאם היטב ומתעדכן לעתים קרובות ב-Google לעסק שלי יכול לשפר משמעותית את הדירוג שלך במפות Google.
בנוסף, בנה ציטוטים וקישורים נכנסים מאתרים מקומיים מוסמכים. ציטוטים הם אזכור של מידע ה-NAP של העסק שלך באתרים אחרים, בעוד שקישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים בחזרה לשלך. האותות האלה עוזרים לגוגל לאמת את הרלוונטיות והסמכות של העסק שלך, ובכך להגביר את הנראות שלך במפות Google.
לבסוף, צור קשר עם הקהילה המקומית שלך דרך ערוצים מקוונים ולא מקוונים. השתתף באירועים מקומיים, נותן חסות לארגונים מקומיים וצור קשר פעיל עם משפיענים ובלוגרים מקומיים. זה לא רק עוזר להגביר את הנראות של המותג שלך אלא גם משפר את הסיכויים שלך להופיע בתוצאות חיפוש מקומיות.
קידום העסק שלך במפות Google הוא חיוני בעידן הדיגיטלי של היום. זה לא רק עוזר לך להתגלות על ידי לקוחות חדשים, אלא גם משפר את SEO המקומי שלך, שהוא חיוני לנוכחות המקוונת שלך. על ידי רישום ואופטימיזציה נכונה של העסק שלך במפות Google, תוכל להגדיל את תנועת הגולשים, להגדיל את המכירות ולהגדיל את העסק שלך.