בדיקת מילת מפתח

מילות מפתח עם שגיאות כתיב

החלטנו לכתוב לכם מאמר קצר, לבעיה די גדולה ונפוצה ברשת החיפוש של גוגל – שגיאות כתיב בעת הקלדת מילת מפתח.

שאתם ניגשים לבחירת מילות מפתח בגוגל, לא משנה אם מדובר בקידום אורגני או קידום ממומן,חשוב מאוד להתייחס עם לביטויים עם שגיאת כתיב. ייתכן כי מרבית האוכלוסיה רושמת את הביטוי אותו אתם רוצים לקדם עם שגיאת כתיב וניתן דוגמה על מנת למחיש זאת.

הבעיה

אנו מקדמים חברה לאיתור נזילות מים. כחלק משירותי החברה, היא עושה שימוש במצלמה תרמית לאיתור הנזילות, שזו אגב, הדרך הנכונה לרשום זאת (מבחינה תקנית) אך שימו לב לביטוי המקביל המקבל שגיאת כתיב גם בעורכי הטקסט של גוגל – מצלמה טרמית.

ניתן לראות כי המילה מסומנת באדום – כלומר, קיימת המלצה לתקן את שגיאת הכתיב. אם תנסו לכתוב את המילה תרמית, לא תקבלו את השגיאה.

ועכשיו לבדיקת נפח החיפושים בגוגל:

אם נעשה חיפוש לביטוי כפי שנכון לרשום אותו, נקבל נפח חיפושים של 20 בלבד!

לעומת זאת, אם נחפש את הביטוי בווריאציה נוספת – עם שגיאת כתיב – טרמית נקבל את התוצאה הבאה

כן, אתם רואים נכון – 550 חיפושים ממוצעים בחודש !

כלומר, הביטוי “השגוי” מקבל נפח חיפושים גבוהה יותר.

איך אפשר לגלות את הביטויים האלה?

התחילו להקליד את המילה בגוגל ותחכו להשלמה האוטומטית

ניתן לראות שעל אף שגוגל מתקן במסמכי google docs את הביטוי, וגם הכתבן של וורדפרס מתקן את השגיאה, ההשלמה האוטומטית משלימה לגולש את הביטויים המחופשים יותר (על אף הטעות).

הפתרון

אז מה מומלץ לעשות במקרים אלה?

  • תחפשו ביטויים עם שגיאות כתיב נפוצות
  • תאתרו את מספר החיפושים החודשיים לאותה מילה
  • כתבו תוכן המכיל את שגיאת הכתיב (ניתן אפילו להסביר שמדובר בשגיאה נפוצה)
  • קדמו את התוכן הזה עם קישורים פנימיים וחיצוניים הכוללים את שגיאת הכתיב.

כמובן שהתייחסנו כאן למקרה ספציפי אחד, אך ישנם מקרים נוספים אשר מכילים שגיאות כתיב אשר מושלמות אוטמוטית ע”י גוגל.

בהצלחה 🙂

אהבתם? שתפו

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp