קצת על פרסום בגוגל
הפרסום באמצעות גוגל יכול להתבצע ע”י מספר סוגי קמפיינים שונים :
- פרסום ברשת החיפוש של גוגל – כאשר לקוח פוטנציאלי יחפש ביטוי רלוונטי לעסק שלכם (אותו נחקור לעומק לפני תחילת הקמפיין), מודעה של העסק שלכם תופיע ברשת החיפוש.
- פרסום ברשת המדיה – באנרים ומודעות רספונסיביות יופיעו באתרים מובילים. הפרסום בשיטה זו יכול להתבצע ע”י מחקר אתרים בו תופיעו בהתאם להגדרה שאנו נבחר, או ע”י קמפיין רימרקטינג , בו המודעות יופיעו לגולשים אשר כבר ביקרו באתר שלכם או בעמוד הנחיתה
- קמפיין יוטיוב – סרטונים שיווקים יופיעו כפרסומות למיליוני הצופים ביוטיוב מדי יום.
- קמפיין גוגל שופינג – זהו קמפיין מכוון רכישה. המטרה בקמפיין זה היא לגרום ללקוחות שלכם להכנס לחנות המקוונת שלכם ולרכוש את המוצר אותו הוא חיפש
תהליך הפרסום בגוגל
נכון שהשאיפה שלנו היא לעקוף את המתחרים שלך, גם את הגדולים ביותר. אבל הדרך הטובה ביותר להתחיל היא עם מחקר השוק ומחקר המתחרים שלך.
אנחנו לומדים המון מהמתחרים שלך, בעיקר מהמצליחים ומשפרים לאורך הזמן את הקמפיין על מנת להשיג את היעדים שלנו ולעקוף אותם. חשוב שתכירו את המתחרים שלכם ותשתמשו בידע שלהם בשביל ההצלחה שלכם.
עמוד נחיתה טוב (בין אם מדובר בעמוד נחיתה בודד או בדף מתוך האתר אליו הגולש מגיע) , הוא עמוד נחיתה שיודע להעביר בדיוק את המסר שאתם רוצים להעביר לגולש ואת הבקשה שלכם מהגולש. במקרים מסויימים עמוד הנחיתה צריך להכיל תוכן אינפורמטיבי ולעיתים צריך להיות מכוון יותר להמרה.
חשוב לנו בבחירת עמוד הנחיתה להגדיר מהם היעדים אותם רוצים ולבחור את הדרך בה אנחנו פונים ללקוחות שלנו בבקשה להשיג את אותם היעדים. אם אנחנו רוצים לידים (פניות מעמוד הנחיתה) נבקש מהגולשים “השאירו פרטים ונחזור אליכם…” אם אנחנו רוצים שיחות טלפוניות נוכל לבקש “חייגו עכשיו לשיחת ייעוץ ראשונית…”
אין לי ספק שאתם מיוחדים. השאלה היא אם הגולשים שלכם “קולטים את זה” ע”י המסר שאתם מעבירים להם.
ביחד, נבין מהם היתרונות שלכם על פני המתחרים ואיך אנחנו יכולים להחצין אותם כלפי הלקוחות שלכם.
החלום של כל עסק הוא להצליח “להתברג” במקומות הראשונית בגוגל בצורה אורגנית וטבעית. העניין הוא שהתהליך לוקח זמן ולא תמיד התוצאות הן כפי שמצפים.
הקידום הממומן בגוגל, טוב ל:
- שהקידום האורגני מגמגם ולוקח זמן להשיג את התוצאות הרצויות.
- פרוייקטים חד פעמיים שרוצים לקדם – פרוייקט נדלן לדוגמה, או מכירת מוצר חד פעמי.
- עסקים עונתיים – עבודה רק בתקופה מסויימת של העונה. הקמפיין יפעל לאורך תקופת הפעילות של העסק ויפסק בתקופה הרגועה וכך יאפשר לעסק להנות מעסקים פורים בתקופה ה”חמה” וחסכון בכסף בתקופה הקרה.
ועוד מגוון אפשרויות עליהם נפרט בבלוג שלנו.