למה קידום ממומן בגוגל?
תוצאות מהירות
בשונה קידום אורגני למשל, מרגע הקמת הקמפיין, המודעות שלך יתחילו להופיע ללקוחות פוטנציאלים.
תוצאות אמינות
50% מהגולשים לא יודעים להבדיל בין תוצאה אורגנית לתוצאה ממומנת.
שליטה בקמפיין
שליטה מלאה בביטויים שרוצים לקדם, בעמוד נחיתה אליו יגיע הגולש ובתוכן המודעה.
תשלום על תוצאה
משלמים רק על תוצאות (ועוד סכום סמלי על ניהול הקמפיין). הקליקו על המודעה שלכם? שילמתם! לא הקליקו, לא שילמתם.
מעקב על תוצאה
קל מאוד לעקוב אחרי התוצאה שהקמפיין הממומן הביא לכם. באמצעות שתילת מעקב המרות תוכלו לדעת כמה לידים קיבלתם וכמה שילמתם עליהם.
שליטה בלקוחות
אין לכם אפשרות לקבל עוד לקוחות כרגע? לא בעיה - משהים את הקמפיין, מטפלים בלקוחות וברגע שמתפנה מקום - ממשיכים לפרסם.
הופכים את הפרסום שלכם בגוגל, לאפקטיבי
כל אחד יכול להקים קמפיין ממומן בגוגל, אבל לא כולם יקבלו את אותה התוצאה.
בגלל שאנחנו ONE STOP SHOP אנחנו מטפלים בקמפיין בכל היבטיו ודואגים בראש ובראשונה למחקר מילות מפתח מקצועי, דף נחיתה מסודר היטב וממיר (כמובן שאנחנו עושים בו שיפורים בהתאם לצורך) ואנו מנתחים את התנועה שמגיעה במטרה למקסם את התוצאה של הפרסום שלכם.
אז במקום לבחור בחברה שעושה רק קידום ממומן, או רק עמודי נחיתה, אפשר לבחור בחברה שמטפלת בכם מ-0 ל-100.
צרו קשר עם מומחה לקידום אתרים וגלו עוד איך נוכל להפוך את הפרסום של העסק שלכם בגוגל ליעיל ואפקטיבי.
איך זה עובד?
שאלון אפיון לקוח
לפני שמתחילים, חשוב שנכיר אתכם ואת העסק שלכם, את היתרונות שלכם ואת השאיפות שלכם בקידום.
מחקר מילות מפתח
נבחן אילו ביטויים אנחנו רוצים לקדם, נברר עלויות, נסדר את התקציב בצורה נכונה ונבנה את הקמפיין בהתאם למחקר שיצרנו.
הקמת הקמפיין
הגיע הרגע להפשיל שרוולים ולהתחיל בעבודה. הקמת קמפיין בצורה מדויקת ונכונה, בשביל למנוע שריפת תקציב במקומות הלא נכונים.
מעקב המרות
מטמיעים את כל הקודים באתר ועוקבים אחרי כמות הלידים שמגיעים - כמה עלה לנו כל ליד, מאיזה ביטוי הוא הגיע ואפילו מאיזה מכשיר.
אופטימיזציה
בכל שבוע, אנחנו נכנסים לקמפיין, בודקים את הנתונים ומזהים את המקומות בהם אנחנו יכולים לשפר ולהשתפר.
שיפור דף הנחיתה
יחס ההמרה נמוך? אל דאגה, אנחנו נכנס לתהליך של שיפור יחסי המרה ונהפוך את העמוד שלכם למזמין יותר וממיר יותר.
שאלות ותשובות לשאלות שלכם
כמה עולה קידום ממומן בגוגל?
הקידום הממומן בגוגל מתחלק בין 2 סוגי הוצאות – הוצאות ניהול (זה עבור מי שמנהל לכם את הקמפיין) והוצאות עבור הפרסום עצמו (תשלום לגוגל).
חברות קידום נוהגות לגבות אחוז מתוך תקציב הפרסום או 1,500 ₪ מינימום (הגבוה מביניהם). אצלנו אנו גובים תשלום של 1,500 ₪ בלבד, ללא תלות בתקציב הפרסום שלכם.
לעיתים גוגל מוציאה מבצעים ותוכלו להנות מהנחות עבור חשבונות חדשים שמתחילים את הפרסום בגוגל בעלות של 1,500 ₪. שאלו אותנו על כך.
האם יש התחייבות לתהליך הקידום?
לא, אנחנו לא נגבה מכם תשלום במידה והקידום לא יעיל ואפקטיבי עבורכם.
הקמפיין תרם לכם? בואו נמשיך.
לא תרם? אפשר ללחוץ ידיים, לעצור את הקמפיין ותוכלו להמשיך בדרכם לערוץ פרסום אחר (בתקווה שיהיה עבורכם אפקטיבי יותר)
כמה כסף צריך להשקיע בגוגל?
זאת שאלה שמשתנה בהתאם לתחום שלכם.
לדוגמה, עורך דין משלם על קליק במממוצע 40-140 ש”ח ולכן עליו יהיה להשקיע סכום גבוה בהרבה מעסקים בהם העלות לקליק הינה 1-2 ש”ח.
בשיחה הראשונית נוכל לתת הערכת תקציב ראשונית שאנו נמליץ עליה, שכמובן עלולה להשתנות לאורך תקופת הפרסום.
אין לי דף נחיתה או אתר אינטרנט - מה אפשר לעשות?
אנו נדאג לכם לדף נחיתה שישמש עבור הקמפיין. הדף נחיתה הוא שלנו בלבד והשימוש בו יעשה עבור הקמפיין עצמו. לא ניתן יהיה לקבל את דף הנחיתה בסיום הקמפיין, אבל במידה וזה יעבוד, הרווחתם עמוד נחיתה בחינם 🙂
איך מתחילים?
צרו איתנו קשר, מומחה קידום בגוגל יצור איתכם קשר ויענה לכם על כל השאלות ויספק לכם את המידע הנחוץ על מנת לצאת לדרך.
על תהליך הקידום
הסוד הוא במחקר
הסוד להצלחת הקידום הממומן לעסק שלכם טמון במחקר מתקדם לעסק שלכם המבוסס על מספר גורמים עיקריים:
- מחקר התחום – האם התחום שלכם תופס נתח חיפושים עם בסיס מספיק רחב כדי לאפשר את הצלחת הקידום של העסק.
- מחקר ביטויים – המטרה העיקרית היא למצוא את הביטויים שיגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם גם ללחוץ על המודעה וגם להשאיר לכם פרטים, לרכוש או ליצור קשר טלפוני עם בית העסק שלכם. בבחירת הביטויים חשוב לקחת בחשבון את עלות ההקלקה על הביטוי על מנת להבין את הכדאיות בבחירת המילה. לעיתים נבחר ביטויים עם נפח חיפושים מצומצם יותר, בעל זנב ארוך ובעלות נמוכה יותר במטרה “לפגוע” במילת המפתח.
- מחקר המתחרים – למתחרים שלכם יש הרבה מה לספר לכם. לפני תחילת הקמפיין נבחן מה המתחרים המובילים בתחום עושים, אילו ביטויים הם בוחרים ואיך נוכל להשתמש בידע המתקבל על מנת למטב את הקמפיין שלכם ולהפיק מכך תועלת.
אתר האינטרנט שלכם / עמוד הנחיתה
חווית המשתמש בעמוד הנחיתה אליו יגיעו הגולשים לאחר הקלקה על המודעה היא קריטית במיוחד. חשוב שעמוד הנחיתה יהיה:
- נוח לגולש – הגולש צריך להבין בדיוק על מה העמוד מדבר כבר בפתיחת העמוד ולספק אפשרות קלה ונוחה ליצור איתכם קשר.
- ממיר לפעולה – הגולשים באתר צריכים להבין מה אתם רוצים מהם – לרכוש? להרשם לניוזלטר? להשאיר לכם פרטים? את כל זה הם יבינו רק אם תבקשו מהם. אנו נבחר עבורכם את הקריאות לפעולה שיכוונו את הלקוח את המטרה שלכם.
- מהיר – טעינת עמוד מעל 3 שניות עלולה לגרום לבריחת המשתמשים שלכם.
- רספונסיבי – 75% מהגולשים (ברוב התחומים) יחשפו לבית העסק שלכם באמצעות המובייל – חשוב לבדוק את התאמת העמוד למובייל ולוודא שנוח ליצור איתכם קשר מהיר בלחיצת כפתור באמצעות טלפון או ווטסאפ ושהתוכן יושב בצורה אסתטית ונקייה.
בידול העסק שלכם
כל אחד רוצה לשמוע שהוא מיוחד, כולם משתמשים בקלישאות כדי להעצים את העסק שלכם אבל חשוב שתבינו – כמוכם יש עוד הרבה והגולש אצלכם רוצה להבין שהוא הולך לקבל משהו שונה ממה שהמתחרים שלכם מציעים לו.
תעצרו רגע ותחשבו מה גורם ללקוחות שלכם להיות מרוצים – התכונות האלה הם בדיוק הדבר שמכריע בזירה האינטרנטית.
אופטימיזציה ושיפור יחסי המרה
החלק העיקרי בתהליך הקידום הוא יכולת למידה מהדוחות ושיפור מקסימלי לאורך תקופת הקידום בכל אחד מהגורמים המשפיעים על תוצאות הקידום שלכם.
תחילה נבין האם מילות המפתח שהגדרנו מובילות ללחיצה על המודעה והאם אלו שנכנסו ממילת מפתח מסויימת משאירים לכם פניה/רוכשים או שעוזבים את העמוד.
במידה ואחוזי ההמרה גבוהים במילת מפתח מסויימת אך נמוכים באחרת יתכן ומילה זו לא מתאימה למטרות שלנו ונבחר להסיר אותה או לשנות אותה בהתאם.
אם נבין שעיקר הבעיה היא באתר האינטרנט נשפר אותו ונמטב אותו עד אשר יגרום למרבית הלקוחות ליצור אינטרקציה עם בית העסק.