למה קידום ממומן בגוגל ?
- תוצאות מהירות - בשונה מקידום אורגני למשל, מרגע הקמת הקמפיין, המודעות שלך יתחילו להופיע ללקוחות פוטנציאלים.
- 50% מהגולשים לא יודעים להבדיל בין תוצאה אורגנית לתוצאה ממומנת.
- שליטה מלאה בביטויים שרוצים לקדם, בעמוד נחיתה אליו יגיע הגולש ובתוכן המודעה.
- משלמים רק על תוצאות (ועוד סכום סמלי על ניהול הקמפיין). הקליקו על המודעה שלכם? שילמתם! לא הקליקו, לא שילמתם.
- אנחנו בטוחים שתרגישו בהבדל בכמות הפניות לעסק שלכם, אבל כדי להיות בטוחים בהצלחה תוכלו לעקוב ביתר קלות אחרי כמות ההמרות (שיחות/רכישות/לידים) לקמפיין הפרסום.
על תהליך הקידום
הסוד הוא במחקר
הסוד להצלחת הקידום הממומן לעסק שלכם טמון במחקר מתקדם לעסק שלכם המבוסס על מספר גורמים עיקריים:
- מחקר התחום – האם התחום שלכם תופס נתח חיפושים עם בסיס מספיק רחב כדי לאפשר את הצלחת הקידום של העסק.
- מחקר ביטויים – המטרה העיקרית היא למצוא את הביטויים שיגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם גם ללחוץ על המודעה וגם להשאיר לכם פרטים, לרכוש או ליצור קשר טלפוני עם בית העסק שלכם. בבחירת הביטויים חשוב לקחת בחשבון את עלות ההקלקה על הביטוי על מנת להבין את הכדאיות בבחירת המילה. לעיתים נבחר ביטויים עם נפח חיפושים מצומצם יותר, בעל זנב ארוך ובעלות נמוכה יותר במטרה “לפגוע” במילת המפתח.
- מחקר המתחרים – למתחרים שלכם יש הרבה מה לספר לכם. לפני תחילת הקמפיין נבחן מה המתחרים המובילים בתחום עושים, אילו ביטויים הם בוחרים ואיך נוכל להשתמש בידע המתקבל על מנת למטב את הקמפיין שלכם ולהפיק מכך תועלת.
אתר האינטרנט שלכם / עמוד הנחיתה
חווית המשתמש בעמוד הנחיתה אליו יגיעו הגולשים לאחר הקלקה על המודעה היא קריטית במיוחד. חשוב שעמוד הנחיתה יהיה:
- נוח לגולש – הגולש צריך להבין בדיוק על מה העמוד מדבר כבר בפתיחת העמוד ולספק אפשרות קלה ונוחה ליצור איתכם קשר.
- ממיר לפעולה – הגולשים באתר צריכים להבין מה אתם רוצים מהם – לרכוש? להרשם לניוזלטר? להשאיר לכם פרטים? את כל זה הם יבינו רק אם תבקשו מהם. אנו נבחר עבורכם את הקריאות לפעולה שיכוונו את הלקוח את המטרה שלכם.
- מהיר – טעינת עמוד מעל 3 שניות עלולה לגרום לבריחת המשתמשים שלכם.
- רספונסיבי – 75% מהגולשים (ברוב התחומים) יחשפו לבית העסק שלכם באמצעות המובייל – חשוב לבדוק את התאמת העמוד למובייל ולוודא שנוח ליצור איתכם קשר מהיר בלחיצת כפתור באמצעות טלפון או ווטסאפ ושהתוכן יושב בצורה אסתטית ונקייה.
בידול העסק שלכם
כל אחד רוצה לשמוע שהוא מיוחד, כולם משתמשים בקלישאות כדי להעצים את העסק שלכם אבל חשוב שתבינו – כמוכם יש עוד הרבה והגולש אצלכם רוצה להבין שהוא הולך לקבל משהו שונה ממה שהמתחרים שלכם מציעים לו.
תעצרו רגע ותחשבו מה גורם ללקוחות שלכם להיות מרוצים – התכונות האלה הם בדיוק הדבר שמכריע בזירה האינטרנטית.
אופטימיזציה ושיפור יחסי המרה
החלק העיקרי בתהליך הקידום הוא יכולת למידה מהדוחות ושיפור מקסימלי לאורך תקופת הקידום בכל אחד מהגורמים המשפיעים על תוצאות הקידום שלכם.
תחילה נבין האם מילות המפתח שהגדרנו מובילות ללחיצה על המודעה והאם אלו שנכנסו ממילת מפתח מסויימת משאירים לכם פניה/רוכשים או שעוזבים את העמוד.
במידה ואחוזי ההמרה גבוהים במילת מפתח מסויימת אך נמוכים באחרת יתכן ומילה זו לא מתאימה למטרות שלנו ונבחר להסיר אותה או לשנות אותה בהתאם.
אם נבין שעיקר הבעיה היא באתר האינטרנט נשפר אותו ונמטב אותו עד אשר יגרום למרבית הלקוחות ליצור אינטרקציה עם בית העסק.