קידום ממומן בגוגל

כל הקלקה על המודעה שלכם
תהיה של לקוח פוטנציאלי

אם נמאס לך להתפלל מידי יום ללקוחות חדשים והמטרה שלך היא צמיחה כלכלית ועסקית, מערכת הפרסום של גוגל נועדה במיוחד בשבילך.

למה? זה פשוט
העסק שלך יופיע בגוגל לכל מי שיחפש ביטוי רלוונטי לתחום העיסוק שלך והתשלום לגוגל יהיה רק על הקלקות. גאוני נכון?

קווים מעוצבים

התקבלה פניה חדשה מהאתר

התקבלה פניה נוספת מהאתר שלך...

"מתנות ליולדת בזול"

מקום 1 בגוגל

"שירותי ענן לעסקים"

מקום 1 בגוגל

"מפיצי ריח חשמליים"

מקום 2 בגוגל

"עטים ממותגים"

מקום 1 בגוגל

"ליטוש זכוכיות"

מקום 1 בגוגל

"מתנות לגבר"

מקום 1 בגוגל

הכירו את המותגים שצומחים איתנו

למה קידום ממומן בגוגל ?

על תהליך הקידום

הסוד להצלחת הקידום הממומן לעסק שלכם טמון במחקר מתקדם לעסק שלכם המבוסס על מספר גורמים עיקריים:

  1.  מחקר התחום – האם התחום שלכם תופס נתח חיפושים עם בסיס מספיק רחב כדי לאפשר את הצלחת הקידום של העסק.
  2. מחקר ביטויים – המטרה העיקרית היא למצוא את הביטויים שיגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם גם ללחוץ על המודעה וגם להשאיר לכם פרטים, לרכוש או ליצור קשר טלפוני עם בית העסק שלכם. בבחירת הביטויים חשוב לקחת בחשבון את עלות ההקלקה על הביטוי על מנת להבין את הכדאיות בבחירת המילה. לעיתים נבחר ביטויים עם נפח חיפושים מצומצם יותר, בעל זנב ארוך ובעלות נמוכה יותר במטרה “לפגוע” במילת המפתח.
  3. מחקר המתחרים – למתחרים שלכם יש הרבה מה לספר לכם. לפני תחילת הקמפיין נבחן מה המתחרים המובילים בתחום עושים, אילו ביטויים הם בוחרים ואיך נוכל להשתמש בידע המתקבל על מנת למטב את הקמפיין שלכם ולהפיק מכך תועלת.

חווית המשתמש בעמוד הנחיתה אליו יגיעו הגולשים לאחר הקלקה על המודעה היא קריטית במיוחד. חשוב שעמוד הנחיתה יהיה:

  • נוח לגולש – הגולש צריך להבין בדיוק על מה העמוד מדבר כבר בפתיחת העמוד ולספק אפשרות קלה ונוחה ליצור איתכם קשר.
  • ממיר לפעולה – הגולשים באתר צריכים להבין מה אתם רוצים מהם – לרכוש? להרשם לניוזלטר? להשאיר לכם פרטים? את כל זה הם יבינו רק אם תבקשו מהם. אנו נבחר עבורכם את הקריאות לפעולה שיכוונו את הלקוח את המטרה שלכם.
  • מהיר – טעינת עמוד מעל 3 שניות עלולה לגרום לבריחת המשתמשים שלכם.
  • רספונסיבי – 75% מהגולשים (ברוב התחומים) יחשפו לבית העסק שלכם באמצעות המובייל – חשוב לבדוק את התאמת העמוד למובייל ולוודא שנוח ליצור איתכם קשר מהיר בלחיצת כפתור באמצעות טלפון או ווטסאפ ושהתוכן יושב בצורה אסתטית ונקייה.

כל אחד רוצה לשמוע שהוא מיוחד, כולם משתמשים בקלישאות כדי להעצים את העסק שלכם אבל חשוב שתבינו – כמוכם יש עוד הרבה והגולש אצלכם רוצה להבין שהוא הולך לקבל משהו שונה ממה שהמתחרים שלכם מציעים לו.

תעצרו רגע ותחשבו מה גורם ללקוחות שלכם להיות מרוצים – התכונות האלה הם בדיוק הדבר שמכריע בזירה האינטרנטית.

החלק העיקרי בתהליך הקידום הוא יכולת למידה מהדוחות ושיפור מקסימלי לאורך תקופת הקידום בכל אחד מהגורמים המשפיעים על תוצאות הקידום שלכם.

תחילה נבין האם מילות המפתח שהגדרנו מובילות ללחיצה על המודעה והאם אלו שנכנסו ממילת מפתח מסויימת משאירים לכם פניה/רוכשים או שעוזבים את העמוד.

במידה ואחוזי ההמרה גבוהים במילת מפתח מסויימת אך נמוכים באחרת יתכן ומילה זו לא מתאימה למטרות שלנו ונבחר להסיר אותה או לשנות אותה בהתאם.

אם נבין שעיקר הבעיה היא באתר האינטרנט נשפר אותו ונמטב אותו עד אשר יגרום למרבית הלקוחות ליצור אינטרקציה עם בית העסק.

מומחה לקידום ממומן בגוגל

נכון להיום, קידום ממומן בגוגל היא שיטת הפרסום היעילה והאפקטיבית ביותר לעסק שלך. כמובן שישנם נישות ועסקים אשר אמליץ להם לשווק את העסק שלהם בפלטפורמות אחרות ובשיטות ואסטרטגיות שונות, אך עיקר העסקים יהנו משיווק אפקטיבי ויעיל במיוחד דרך הפרסום הממומן בגוגל.

אני מזמין אותך לפנות אליי לשיחת הכרות ראשונית שבה תספר לי על עצמך ועל העסק שלך, על השאיפות העסקיות שלך ואיך אני אוכל לעזור לך בקידום העסק באמצעות הדיגיטל

בברכה והצלחה,
דן סונגו

דן סונגו

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו

סוגרים עסקה לקידום אתרים בגוגל

למה לבחור בנו?

אנחנו מכירים את המערכת פרסום של גוגל (google ads) כבר מעל 10 שנים ואנחנו יודעים איך לדייק את המודעה שלכם, את מילות המפתח שאותם אנחנו בוחרים ואת העמוד נחיתה שאליו יגיעו הגולשים, ככה שכל הקלה על המודעה שלכם תהיה רלוונטית.

אנחנו לא חוסכים במשאבים ואנחנו משקיעים על כלים רבים שמסייעים לנו לבצע את המחקר ביטויים הטוב ביותר, מעקבים אחר התנהגות הגולשים ושיפור יחסי המרה, ואפילו מונעים מהמתחרים שלכם להקליק על המודעה.

התוצאה? רלוונטיות ודיוק מקסימלית.

אז מה בעצם אתם מקבלים?

להתחלת שיחה
💬 איך אפשר לעזור לך?
היי 👋
זה דן מחברת Webby.
איך אפשר לעזור לך?