תוכן ויראלי באינסטגרם עסקי – איך עושים את זה

בוודאי שאלתם את עצמכם לא פעם ולא פעמיים, בתור בעלי עסקים וגם בתור תחביב – איך אפשר להפוך את התוכן שלי לנגיש או ויראלי באינסטגרם העסקי? איך אפשר להגיע לעוד אנשים? ובכן, לנו יש את התשובות. כמו כל דבר, זהו תהליך הדורש השקעה, בסופו מקבלים תוצאות מאוד יפות, יותר לקוחות, יותר חשיפה ובעיקר הצלחה. 

קידום באינסטגרם עסקי

בין אם אתם בעלי עסקים ותיקים או שפתחתם עסק חדש (מזל טוב!), הגיע הזמן להתקדם אל עבר עולם חדש. עולם הדיגיטל מציע לנו אפשרויות והזדמנויות רבות לקידום העסק שלנו, ולא כולן בהכרח דורשות הוצאה כספית כמו קידום ממומן למשל. זהו הדבר שנקרא: קידום אורגני. 

 

קידום אורגני באינסטגרם נשמע אולי תמוה, אך הוא בהחלט אפשרי, בדיוק כמו קידום אורגני בכל פלטפורמה אחרת כמו גוגל, פייסבוק, לינקדאין וכדומה. הדגש באינסטגרם הוא כבר מזמן לא רק על תמונות, אלא על סטוריז, סרטונים, האשטגים (במידה ומשתמשים בהם נכון), והמון תוכן ומידע איכותי.

 

בעוד שפייסבוק כבר לא כל כך ידידותית לבעלי עסקים, והחשיפה בה ירדה משמעותית, אנשים רבים מחליטים לפנות דווקא לפלטפורמה השנייה בשליטת פייסבוק, אינסטגרם, שמבטיחה חשיפה מאוד יפה למי שמשתמש בה כמו שצריך. ואיך משתמשים בה כמו שצריך? בדיוק על זה נענה בהמשך.

יצירת תוכן איכותי ואיך להשיג עוקבים באינסטגרם

כולם רוצים עוד עוקבים באינסטגרם, השאלה אילו עוקבים. בעוד שיש אופציה לקנות לייקים, עוקבים ואפילו תגובות בכמויות גדולות, הדרך הזאת תביא תוצאות שנויות במחלוקת והעוקבים והחשיפה שנקבל תהיה דרך משתמשים פיקטיביים ולא רלוונטיים לבית העסק שלנו.

 

הדבר היחיד שאנחנו באמת רוצים זה לקוחות איכותיים שחיפשו מוצר או שירות כמו שלנו והגיעו אלינו באמצעות פלטפורמות אחרות ואפילו חיפוש בגוגל. אלו לקוחות איכותיים שאולי באמת ירכשו את השירות שלנו בסופו של דבר, ואליהם אנחנו מעוניינים להגיע. אז איך מוצאים אותם?

 

דבר ראשון, צריך ליצור תוכן. תמונות, סטוריז, סרטונים. עמוד ללא תוכן זה כמו בית ללא רהיטים – פשוט לא מספיק מעניין, לא אפקטיבי, וריק מדי. התוכן שאנחנו צריכים לייצר הוא תוכן מושך ויזואלית, מעניין, מצחיק, ואפילו שפונה לרגש במקרים מסוימים. אנחנו רוצים לפנות ללקוח באמצעות הרגש אבל לא רגש שלילי. כלומר, לא להעציב אותו או להכעיס אותו, אלא לפנות אליו בצורה עדינה ותוך כדי להציע לו בדיוק את מה שהוא צריך.

 

הדבר השני שצריך לעשות זה לעבוד על העמוד. תמונת פרופיל מקצועית, מידע מדויק, קישורים לפלטפורמות אחרות בהם יש לנו נכסים וכמובן כתובת אתר האינטרנט והמייל שלנו. לגולש חייב להיות מידע נתון על השירות או המוצר אותו אנו מציעים, למה הוא צריך אותו, ואיך ניתן להשיג אותו בצורה הנגישה ביותר. אפשר גם, ואף רצוי, לשתף פעולה עם משפיעני רשת או לקוחות מרוצים שיכולים להמליץ עלינו עם סרטונים מדליקים או תמונות. זה יכול בהחלט להגדיל את החשיפה באופן משמעותי.

 

במידה ואתם מחפשים פיתרון נוסף לקידום באינסטגרם, איך להשיג עוקבים באינסטגרם, איך להשתמש נכון בהאשטגים וכו’, יש מצב שמערכת ה-Smartraffic שלנו היא בדיוק בשבילכם. המערכת שלנו עובדת בצורה אוטומטית על מנת להעלות לכם עוקבים, לקדם את הפרופיל בצורה אורגנית, ללא כל צורך בקידום ממומן. תוכנת עוקבים באינסטגרם שעובדת בצורה היעילה ביותר וחוסכת לכם את כל העבודה והרבה בזבוז של זמן יקר בדרך אל ההצלחה בעולם הגדול.

תוכן עניינים

אהבתם? שתפו

להתחלת שיחה
💬 איך אפשר לעזור לך?
היי 👋
זה דן מחברת Webby.
איך אפשר לעזור לך?