דף הבית » מדריך לקידום ממומן בגוגל

מדריך לקידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל
עננים רקע לתמונה

בעל עסק, מעוניין להקים קמפיין פרסום בגוגל ולחסוך את עלויות הניהול שגובות חברות הקידום?

החלטנו להעלות עבורך מדריך לקידום ממומן בגוגל שיעבור איתך צעד אחר צעד כיצד ניתן לקדם את העסק שלך באמצעות קידום ממומן בגוגל. רבים מכם בטח יחשבו – “למה שתספקו לנו מדריך שמלמד כיצד לבצע את השירות שאתם מספקים?”. זה פשוט, קידום ממומן בגוגל מצריך גם כתיבה שיווקית, מחקר מעמיק יותר, אופטימיזציה והרבה ניסיון באיסוף נתונים וניתוח מתקדם. אנו נשתדל לתת טיפים גם בנושאים אלה אך חשוב להבין שבמדריך זה נתמקד בעיקר בנתונים היותר טכניים אשר יענו על השאלה איך? – איך להקים קמפיין? איך ליצור קבוצות מודעות? איך לבחור מילות מפתח? איך רושמים מודעה? וכו’…

המדריך יעלה בשלבים ויתעדכן תמיד ע”י קישורים בפוסט זה. נשתדל לספק תמונות וסרטונים שיסייעו לכם בהבנת הנושא. ניתן טיפים של מתקדמים, נסביר את ההיגיון שעומד מאחורי הקידום הממומן ונשתדל לעשות את זה בצורה מעניינת ככל האפשר.

מה נלמד במדריך לקידום ממומן בגוגל?

מדריך לקידום ממומן בגוגל

שיעור 1- כניסה לממשק והגדרות ראשוניות

שיעור 2 – קמפיינים וקבוצות מודעות

שיעור 3 – מחקר מילות מפתח ובחירת הביטויים

שיעור 4 – יצירת מודעה מנצחת

שיעור 5 – תוספי מודעות

שיעור 6 – טיפים לעמוד נחיתה

שיעור 7 – מעקב אחרי המרות (נסביר מהי המרה)

שיעור 8 – רימרקטינג

שיעור 9 – אופטימיזציה

עזרה וסיוע

אנו זמינים לשאלות שלכם בתחום בקבוצת הפייסבוק שלנו, אל תהססו להעלות שאלות בנושא. נשתדל לענות לכם בהקדם האפשרי.

מהו קידום ממומן בגוגל?

קידום ממומן בגוגל הוא ערוץ פרסום המאפשר לעסקים לפרסם מודעות בגוגל – במנוע החיפוש, באתרים שותפים, ביוטיוב וכו’. הפרסום בגוגל – PPC – כשמו כן הוא – pay per click – תשלום לפי קליק. הכוונה היא שכל אדם אשר לחץ על המודעה שלכם עולה לכם כסף. לא לחצו? לא שילמתם.

התשלום לקליק משתנה בין מילת מפתח (ביטוי שחיפשו בגוגל) אחת לשניה והיא מושפעת מציון האיכות של המודעה שלכם, רמת התחרות והצעות המחיר לקליק שהוגדרו ע”י המתחרים שלכם.

על התהליך של הקידום

הנטייה של אנשים לחשוב שאחרי שמקימים את קמפיין הפרסום אפשר לנוח רגל על רגל ולחכות לפניות מלקוחות אך לא כך המקרה. יש לעקוב ברמה שבועית (לפחות) אחרי התקדמות הקמפיין, אילו מילות מפתח עבדו יותר, אילו פחות, אילו מודעות עבדו יותר, להוסיף ביטויים, להגדיר מילות מפתח שליליות ועוד אשר יוסברו באופן מעמיק במדריך.

האם להקים את הקמפיין לבד או לקחת חברה לקידום ממומן?

את הכלים להקמת קמפיין ממומן יש לכם – הכל מוגש לכם כאן בצורה מפורטת וברורה, אך כמו שאמרנו התהליך הוא אינטנסיבי ודורש הרבה עבודה. אם יש לכם את הזמן להשקיע אז כן מומלץ לפחות להתחיל ולנסות באופן עצמאי. תמיד תוכלו לאורך הדרך לצרף מנהלי קמפיינים לקמפיין הפרסום שלכם לקבלת עזרה.

במידה ואין לכם את הזמן להשקיע, ההמלצה היא לבחור חברה לקידום, אשר תנהל לכם את הקמפיין בתמורה לעלות ניהול, שיחסכו לכם המון כסף שיתבזבז כתוצאה מניהול לקוי של הקמפיין.

מאחלים לכם בהצלחה בניהול הקמפיין ונשמח לעמוד לשירותכם במידת הצורך – צרו קשר

להתחלת שיחה
💬 איך אפשר לעזור לך?
היי 👋
זה דן מחברת Webby.
איך אפשר לעזור לך?