יועץ קידום אתרים

יועץ לקידום אתרים הוא אדם העוסק בשיווק הדיגיטלי ובאמצעות מחקר וניתוח מעמיק של התחום יוכל לסייע לעסק שלך להתקדם במרחב הדיגיטלי.

אנו מספקים יעוץ לקידום אתרים ברשת הפרסום של גוגל ומסייעים לעסקים להפיק את התועלת המקסימלית מהקידום בגוגל

קידום ממומן בגוגל
עננים רקע לתמונה

האם אני צריך יועץ לקידום אתרים ?

התשובה לשאלה היא כן, ואני אסביר.

כל עסק אשר שואף להתפתח ולהפיק מהאינטרנט את המירב צריך לבצע פעולות שוטפות לקידום העסק. הפעולות הללו יכולות להיות מועילות במיוחד, אך מנגד הן עלולות להיות עבודה מפרכת שלא תספק לכם תוצאות באמת.

תפקידי כיועץ קידום אתרים היא לחקור את תחום העיסוק שלך, לחקור את המתחרים ולהבין מה אנשים באמת מחפשים בגוגל כדי להשאיר לכם פניה רלוונטית לעסק.

איך זה עובד

תהליך הייעוץ הוא תהליך ארוך ומורכב אשר מתמקד בכם. הנכונות שלכם לתהליך היא המפתח להצלחה. אתם חייבים להיות מכווני מטרה ולהבין שהתהליך עלול לקחת זמן אך בסופו של דבר הוא יניב לכם תוצאות שאפילו לא חלמתם עליהם.

אם אתם מעוניינים להפסיק להשקיע את עיקר האנרגיה שלכם בערוצי שיווק דיגיטלי שלא מניבים לכם תוצאות נשמח לקחת אתכם להתליך ייעוץ מדהים שמטרתו היא להגשים את היעדים שלכם.

אז מה אנחנו עושים?

science

מחקר מילות
מפתח ומתחרים

website setup

הקמת עמודי
נחיתה ממירים

typewriter

כתיבת שיווקית
למודעות

marketing

אופטימיזציה ומיטוב
לקמפיינים

all the data

מעקב המרות
ומדידת הצלחה

הלקוחות
שבחרו בנו

דן סונגו - מומחה שיווק דיגיטלי

דבר היועץ

"יעוץ קידום אתרים הוא חיוני והכרחי לכל עסק הרוצה להתפתח ולהתקדם באינטרנט. המטרה הסופית היא להפיק מהאינטרנט מקור לידים איכותי בכמה שפחות מאמץ ככל שמתקדמים בתהליך.

התהליך הוא ארוך, מעניין ומועיל במיוחד.

אשמח שנכיר לשיחת ייעוץ קצרה ולא מחייבת. לחצו כאן ליצירת קשר

בברכה והצלחה,
דן סונגו"

ייעוץ קידום אתרים - איך זה עובד?

בשלב הראשוני אני מתמקד בך ובעסק שלך. מה אתה שונה מאחרים? הרי בכל אדם יש משהו ייחודי אשר עלול להתאים בקהל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. 

כיועץ קידום אתרים אני בוחר בשלב הראשוני להבין ממך מהם היתרונות שלך. אם אין לך את המידע הזה אני אמצא אותו עבורך.

חשוב מאוד להבין מיהם הלקוחות שלכם. אני נכנס לרבדים עמוקים מאוד במטרה להכיר את הקהל שלכם לעומק.

חשוב מאוד להבין מהו הצורך של הלקוחות שלכם ולהכיר את תכונותיהם בצורה הטובה ביותר – מאיזה איזור הם? מה הגיל שלהם? מהו המין שלהם, הסטאטוס ועוד מגוון תכונות שיעזרו לנו למקד את החיפוש אחר הלקוחות.

במידה והאתר שלכם קיים זמן רב, כלים כמו גוגל אנליטיקס יכולים לספק לנו מידע ראשוני ויעיל במיוחד. זאת בהנחה שהכלים מחוברים לאתר שלכם בצורה תקינה ומוגדרים כמו שצריך.

באמצעות פרסום בגוגל אנחנו יכולים לגעת בכאב של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. יש להם צורך בשירות או במוצר שלכם והוא נובע מ"כאב" מסויים אותו אנחנו צריכים להבין בשלב המוקדם של התהליך.

האם הבעיה שלהם היא בעיה פיזית? רגשית? ארגונית? כל אלה יסייעו לנו לפנות אליהם בצורה שתיגע בהם ותיצור את ההזדהות עם המוצר או השירות שלכם.

הלקוחות שלכם זקוקים לערך מסויים. הערך ה ניתן ללקוחות שלכם ע"י מחיר נמוך להכרות, שימוש חינמי במוצר לתקופה מוגבלת, ידע שחסר להם (כמובן שלא את הידע כולו) שחסר להם בדרך לעוד שלב בתהליך הם עוברים.

אם הערך הראשוני שנספק להם יהיה מספק עבורם, נוכל להרוויח את הלקוחות הללו באמצעות האמון וההכרה בכם כסמכות עליונה בתחום בו הם צריכים לאחר שהבינו את מהות הערך שלכם וההצעה שאתם מספקים.