כיצד לשפר את חוויית עמוד הנחיתה שלך

שימוש בלוקליזציה בדף הנחיתה שלך יכול לשפר את חווית המשתמש. הוסף הוכחה חברתית כדי להקל על הניווט. כל הטיפים האלה יכולים להפוך את דף הנחיתה שלך ליותר מושך ללקוחות פוטנציאליים. המשך לקרוא כדי לגלות עוד. הנה הטיפים המובילים כדי להפוך את דפי הנחיתה שלך ליותר ידידותיים למשתמש. זה יהפוך את דף הנחיתה שלך ליותר ידידותי למשתמש. רק תזכור להשתמש במיקום בכל מקום אפשרי. אם אין לך מיקום, שיהיה קל למבקרים לנווט.

השתמשו בלוקליזציה כדי לשפר את חווית עמוד הנחיתה

אם יש לך מבקרים בינלאומיים לאתר שלך, לשקול שימוש לוקליזציה כדי להגדיל את ההמרה שלך. דפים מקומיים מאפשרים למבקרים להבין את המוצר שלך בשפת האם שלהם ובנורמות התרבותיות שלהם. התוכן שלך צריך להיות מתורגם לשפת האם שלהם כך שהם מרגישים יותר רצויים ומוערכים. דפי נחיתה מקומיים יכולים גם לשפר את חוויית המשתמש ואת שביעות רצונם. באפשרותך להשתמש גם תגי כותרת וגם נתונים meta כדי ליצור אסטרטגיית לוקליזציה מקיפה יותר. עמודים מקומיים הם דרך מצוינת להרחיב את העסקים שלך ברחבי העולם.

דפי נחיתה מקומיים הם דרך נוספת להגדיל את ההמרה. דפי נחיתה מקומיים יכולים לעזור לך לשפר את דירוג החיפוש המקומי שלך על ידי הפיכת התוכן שלך רלוונטי למיקום של הקהל שלך. האלגוריתמים של גוגל לוקחים בחשבון מיקוד, מיקום גיאוגרפי וסוג התקן בעת קביעת תוצאות חיפוש. מידע זה יעזור למשתמשים למצוא את דפי הנחיתה שלכם בקלות רבה יותר ולהמיר טוב יותר. שיטת לוקליזציה זו פופולרית יותר ויותר בעסקים בכל הגדלים. ומכיוון שלקוחות מקומיים מצפים לתוכן מותאם, זה חיוני לספק את החוויה הזו.

כמנהל מותג, אתה מתמודד עם אתגרים ייחודיים כאשר אתה עובד עם שותפים מקומיים. אתה חייב לא רק לאמן שותפים מקומיים על המותג שלך, אלא גם להסתגל במהירות להשתנות בפועל הטוב ביותר. דפי נחיתה מקומיים מיוטבים עם מילות מפתח מקומיות, מידע ליצירת קשר מיקום, ותמונות. מפות גוגל משובצות ב-21% מעמודי הנחיתה המבצעים הטובים ביותר. כפי שאתם יכולים לראות, שימוש בלוקליזציה כדי לשפר את חוויית עמוד הנחיתה שלכם יכול להגדיל משמעותית את ה-ROI שלכם.

כשמדובר בלוקליזציה, אתה יכול לנצל את העובדה שלקוחות מקומיים מצפים למידע רלוונטי יותר. לוקליזציה היא אפשרות נהדרת אם אתה רוצה להגיע לקהל רחב יותר. זה לא רק עוזר לך להגיע ליותר לקוחות אלא גם מגביר את הסאו שלך. הבינה המלאכותית של גוגל משפרת ללא הרף את האלגוריתמים שלה ומתמקדת יותר בהבנת המשמעות של מילות מפתח. אבל, אפילו עם השינויים האלה, מילות המפתח יישארו חשובות עבור SEO.

דוגמה טובה לכך היא כאשר מותג משתמש בדף נחיתה לפרסום מסורתי. פיסת דואר ישירה עשויה להכיל CTA המקשר בחזרה לעמוד הנחיתה המקומי. זה ייצור חוויה חוצה ערוצים שמאפשרת לקהל לחזור לדיגיטלי למידע נוסף. זה גם עוזר להחזיר את תוצאות מדיומי הפרסום לדיגיטליים. בין אם לחברה שלך יש אתר אינטרנט מקומי או לא, לוקליזציה תהיה מרכיב חיוני באסטרטגיית השיווק שלך.

לוקליזציה היא דרך נהדרת להגביר את ההמרה במדינות אחרות. מיקום דף הנחיתה שלך יכול לעזור לך להגדיל את ההכנסות שלך אם אתה מוכר יישומי תוכנה. למעשה, חמישית מהמשתמשים באתר SaaS הם ממדינות שאינן דוברות אנגלית. המבקרים שאינם דוברי אנגלית מאוד מעוניינים במוצר שלך. צרכים אלה לא נענו על ידי קמפיינים דוברי אנגלית. הורדנו את העלות של רכישת לקוחות על ידי מיקום האתר שלך והגדלת שיעורי המרה.

שפרו את הניווט בעמוד

דף הנחיתה שלך צריך להיות מושך ויזואלית ויש לי עיצוב מאוחד אם אתה רוצה מבקרים להמיר במהירות. זה צריך להיות קל לניווט אלמנטים, גופנים קריאים, וכל המידע הדרוש במקום אחד. ודא כי הניווט שלך הוא פשוט, ללא יותר מדי קופצים או הסחות דעת. עליך גם לספק דרך ליצור איתך קשר וכתובת פיזית. אתה יכול גם להוסיף עדויות כדי להראות חוויות של לקוחות העבר ולבסס הוכחה חברתית.

הוסיפו הוכחה חברתית

להוספת הוכחה חברתית לדף הנחיתה שלך יכולה להיות השפעה חזקה על תהליך קבלת ההחלטות של המבקר ולשפר את שיעורי ההמרה. עם זאת, חיוני להימנע משימוש בהוכחה חברתית ”חסרת משמעות”, כגון עדויות שאינן מייצגות את המוצר או השירות שלך. העדויות האלה עלולות לפספס הזדמנויות המרה חשובות. אז, איך אתה יכול להוסיף הוכחה חברתית לדף הנחיתה שלך כדי לקבל את שיעור ההמרה הטוב ביותר האפשרי?

פרסומי מדיה חברתית יכולים להיות משולבים. לדוגמא, אתה יכול להטמיע הודעות שנעשו על ידי אנשים שרכשו את המוצרים שלך. זה ייתן את הרושם שהמוצרים שלכם קיבלו מאות או אפילו אלפי ביקורות חיוביות. אתה יכול גם לכלול מקרה מחקרים, אשר מציגים הלקוחות מרוצים שלך והתוצאות שהם השיגו. יצרנו אפליקציה בשם ”הוכחה חברתית של AVADA” שמציגה כרזה מתגלגלת עם עדויות ומוסיפה הודעות לעגלה.

הוכחה חברתית היא הגרסה המקוונת של מפה לאוזן. זה בונה אמון בין הסיכויים, החברה שלך, והלקוחות שלך. הכנס עדויות מלקוחות או לקוחות מרוצים. כלל את שמו ותמונתו של האדם שכתב את העדויות, במידת האפשר. חשוב לכלול תמונה אמיתית של האדם, כיוון שזו דרך רבת עוצמה להגביר את האמון. דף נחיתה עם עדויות יכול לעזור לך לקבל שיעורי המרה גבוהים.

דרך נוספת להוסיף הוכחה חברתית לחוויית דף הנחיתה שלך היא לכלול עדויות של לקוחות מרוצים. אתה צריך לקשר עדויות לשם החברה שלך כדי שאנשים יוכלו לסמוך עליהם ולקבל החלטות מושכלות. אתה תיראה אמין יותר אם תכלול עדויות נוספות. חשוב לכלול עדויות הכוללות את שמות העדויות והמקומות. עדויות אלו יכולות לעודד את המבקר לנקוט פעולה או להפיג כל ספק.

אתה יכול גם להוסיף הוכחה חברתית לדפי הנחיתה שלך על ידי שיתוף לוגואים של החברה. אתם יכולים להראות למבקרים שלכם שהחברה שלכם שותפה למוצרים וחברות ידועים. הוכחה חברתית חשובה וצריכה להיות מוצגת כראוי. זה צריך להיות מוצג באופן בולט באתר האינטרנט שלך. הוכחה חברתית לא צריכה להיות נרחבת מדי כפי שהיא יכולה להסיח את דעת המבקרים שלך מנקיטת הפעולה הרצויה.

הוספת חסויות מפורסמים היא דרך יעילה נוספת למשוך תשומת לב. לאנשים ומשפיעים מפורסמים יש לעתים קרובות עוקבים גדולים ברשת, וחסויות אלה יכולות להפוך את העסק שלך להצלחה בין לילה. קשה למצוא סלבריטאים ויכול להיות יקר. ידוענים כמו מאט דיימון או פריס הילטון יכולים להיות דרך נהדרת להגדיל את המכירות. חברות קטנות יותר יכולות ליצור קשר עם ידוענים ומומחים מקומיים בתחום שלך.

דרך יעילה נוספת להגברת ההידברות היא הוספת עדויות וציטוטים מלקוחות מרוצים. 78% מהקונים יבצעו רכישה אחרי שיראו עדות. אתה חייב להיות אותנטי ואמיתי כדי להפוך את העדויות אמינות. כלל את שם החברה, המוצר ושם הלקוח. זה ייצור רושם חיובי על המבקרים שלך. זה יכול להיות גם מועיל להוסיף תמונות וסרטונים באתר שלך. הוכחה חברתית יכולה להיות יעילה רק אם משתמשים בה נכון.

תוכן עניינים

אהבתם? שתפו

להתחלת שיחה
💬 איך אפשר לעזור לך?
היי 👋
זה דן מחברת Webby.
איך אפשר לעזור לך?