מהו CTR ומדוע הוא חשוב?

במאמר זה, נחקור את החשיבות של CTR, אחד המדדים הנפוצים ביותר למדידת ההצלחה של מסעות השיווק הדיגיטליים שלכם. נחקור כיצד CTR משפיע על תוצאות איכות, הצעות מחיר והחזר השקעות. CTR הוא מדד חשוב לכל משווק ויש להתייחס אליו בהתאם. אבל מה זה בדיוק CTR? ומה הCTR האידיאלי? בואו לשבור אותו על ידי תעשייה ומילת מפתח.

CTR הוא מדד המשמש למדידת ההצלחה של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים

קמפיינים שיווקיים דיגיטליים רבים מבוססים על CTR כמטרה העיקרית שלהם להצלחה. עם זאת, חישוב מודעות ROI יכול להיות משימה קשה. CTR הוא מדד ליעילותה של מודעת דוא “ל בתיבת הדואר הנכנס של הנמען. יתר על כן, הוא מציין את העלות לכל לחיצה או עופרת (שאינה זהה ללקוח). לא ניתן להפריז בחשיבותו בקמפיינים של שיווק דוא “ל.

קצב לחיצה דרך מתייחס לאחוז האנשים שלחצו על ad. מספר זה נקבע על ידי חלוקת מספר המבקרים על ידי מספר הקליקים. זהו מדד חשוב בפרסום מקוון, במיילים ובדפי אינטרנט, ומשמש בדרך כלל למדידת יעילותם של קמפיינים שיווקיים. אבל קצב לחיצה דרך לא מצביע על הצלחה בכל המקרים. זהו רק אחד מגורמים רבים שעל המשווקים לבחון בעת הערכת ההצלחה של הקמפיינים שלהם.

עם זאת, CTR יכול לשמש כמטריקה משנית במהלך בדיקות A/B. לדוגמה, אם מטרת ההמרה של אתר אינטרנט היא להגדיל את מספר הרכישות, המטרי המשני יהיה CTR של מידע המשלוח. CTR גבוה יכול להצביע על כך שהמשתמש מעוניין במשלוח, ולכן יש פוטנציאל להשפיע על ההמרה שלו.

קצב לחיצה דרך יכול להימדד גם בצורה של קצב אירוסין. מדד זה הוא אחוז המשתמשים שלוחצים על פרסומת בהשוואה למספר המשתמשים שצופים בה. סופו של דבר, CTR גבוה תוצאות בעלויות נמוכות יותר. מטרי נוסף הוא CPV (עלות לכל מבקר), אשר מחשב את העלות הכוללת של רכישת מבקר. וההכנסה לכל מבקר (RPM) מעריכה את הערך שהמותג ירוויח בכל ביקור. מדדים אלה חשובים למדידת יעילותם של מאמצי השיווק וקביעת השפעת הפרסום על ההכנסות.

זה משפיע על התשואה על ההשקעה

תלוי בתעשייה ובמוצר, CTR גבוה עשוי להיות טוב אם אתה מיקוד מנכ “לים בתעשיית ההנדסה הימית, בעוד CTR נמוך עלול להיות הרה אסון אם אתה מנסה למכור תוכנה למפתחים. בכל מקרה, CTR של 0.60% עד 1% נחשב בדרך כלל טוב. כאשר בוחנים CTR, חשוב לחקור את המודלים השונים של מסעות שיווק כדי לראות מה הופך אותם להצלחה.

בעוד CTR גבוה הוא חשוב, זה לא המטרי היחיד להתמקד בעת יצירת מודעות תשלום לכל לחיצה. לדוגמה, CTR גבוה יהיה אידיאלי למודעה שמוסרת מוצר בחינם, אבל CTR נמוך אומר שהמודעה שלך לא השפיעה משמעותית. כדי לשפר את התשואה שלך על ההשקעה, עליך לוודא שהפרסומות שלך מיושרות עם מסע הלקוחות שלך.

מדד נוסף למדידת יעילות הקמפיינים שלכם הוא קצב הקליק-דרך. CTR גבוה יכול לעזור לך להקצות משאבים טובים יותר ולנהל ביצועים. ידיעת CTR שלך תאפשר לך לעקוב אחר אילו קמפיינים עובדים הכי טוב. CTR עוזר לך להעריך את יעילות האסטרטגיה שלך, ומאפשר לך לכוונן אותה ולהפוך אותה ליעילה יותר. הגדלת CTR שלך תגביר גם את ההצלחה של היבטים אחרים של האסטרטגיה שלך, כולל שיעור המרה.

בעוד CTR יכול לעזור לך לקבוע את יעילות מסע השיווק שלך, זה יכול להיות גם דרך יעילה להעריך את איכות הקהל שלך. על ידי השוואת איכות המשתמש, באפשרותך לראות האם CTR גבוה קשור עם ערך משתמש גבוה יותר. אם לא, אז אתה יכול לשנות את תקציב הפרסום שלך כדי למקד סוג זה של קהל. וכל עוד אתם יכולים להפוך את הפרסומות שלכם לרלוונטיות לקהל היעד שלכם, אתם צריכים לצפות לתשואה על השקעה (ROI) של יותר מ-60%.

זה משפיע על ציון האיכות שלכם

אולי שמעת שה ־ CTR שלך הוא אחד הגורמים החשובים ביותר בקביעת ציון האיכות שלך. עם זאת, אתה אולי לא מבין עד כמה CTR משפיע על הציון האיכותי שלך. לפני ציון איכות, גוגל השתמש בנוסחה כדי לקבוע דירוג של מודעה. זה מייין מודעות בהתבסס על ההצעה שלהם + CTR. עכשיו, גוגל משתמשת גם בCTR ההיסטורי של חשבון ה-AdWords שלך וגם בCTR של כתובות תצוגה בקבוצת הפרסום שלך כדי לקבוע את מיקום המודעה שלך.

אם יש לך חשבון ישן עם CTR נמוך, אתה עלול להתפתות להפחית את ההצעה שלך לקבל CTR גבוה יותר. עם זאת, זו דרך עצלנית לשפר את הציון האיכותי שלך. גוגל לוקחת בחשבון את ההצעות והיסטוריית מילות המפתח של המתחרים שלך. לכן, אם אתה מסוגל להפחית CTR שלך תוך הגדלת ההצעה שלך, אתה תהיה מתוגמל. במילים אחרות, אתה צריך להתמקד ביחס מילת המפתח למודעה כדי להגדיל את הציון האיכותי שלך.

יתר על כן, הCTR מושפע מגורמים רבים. היא משתנה באופן נרחב על ידי גאוגרפיה. למשל, פרסומת לילית עשויה לשפר את הסי ־ טי ־ אר שלך, ואילו פרסומת עשויה להשפיע לטובה על הסי ־ טי ־ אר. אפילו היום בשבוע עשוי להשפיע על הCTR שלך. גורמים אלה יכולים לעזור או לפגוע בניקוד האיכות שלך. אז, ודא כי תוכן הפרסומת שלך רלוונטי לנושא של add שלך אז, לוודא לבדוק CTR של המודעות שלך

כפי שאתה רואה, CTR טוב אומר שהמודעה שלך יעילה. ככל שה-CTR גבוה יותר, כך הציון האיכותי טוב יותר, וקמפיין ה-PPC שלך יהיה מוצלח יותר. זכרו למקד את מילות המפתח הנכונות ולהשתמש במילות המפתח הנכונות בקבוצות הפרסום שלכם. זה יבטיח את הCTR הגבוה ביותר. אם אתם רוצים לקבל את הכי הרבה CTR לקמפיין שלכם, הקפידו להשתמש בכלים ובמודולוגיה המתאימים,

זה משפיע על המחיר לקליק

CTR גבוה יותר שווה ערך למכרז גבוה יותר, ובמצב מכירה פומבית טהורה ההצעה הגבוהה ביותר זוכה. עם זאת, במכרז בזמן אמת (RTB) ניתן לכוון את המכניקה של המכירה הפומבית כדי לתת את הרושם שמציע נמוך יותר יזכה. בדרך זו, CTR של קמפיין יכול להגיע גבוה כמו 0.110%. במקרה זה, ההצעה של CPC עשויה להיות נמוכה יותר מההצעה של eCPM.

אחת הדרכים הקלות ביותר להגדיל את הCTR שלך היא להגדיל את הצעת מילת המפתח שלך. עם זאת, זה לא תמיד קל, וייתכן שתצטרך לאזן בין ROI לתקציב. עם זאת, זכור שהצעות מחיר גבוהות מהמתחרים שלך בדרך כלל יגרמו למיקום פחות אידיאלי וזמני פרסום איטיים. אולי המודעה לא תופיע מיד, ואולי היא תעלה לך יותר ממה שציפית. כדי להימנע מכך, שקול הצעת מחיר ידנית של CPC והשתמש במילות מפתח שליליות במקום.

אם אתם תוהים איך הCTR משפיע על ההצעות, קחו בחשבון את מחקר ה-WordStream הזה. הוא מצא שCTR ממוצע על פני תעשיות שונות הוא 1.91%. עם זאת, קיים מגוון רחב בין התעשיות, שכן ממוצע CTR החיפוש בתעשיית היכרויות ואישיות הוא 3.40%. בעוד מחקר זה אינו מפריד מילות מפתח סימן מסחרי ממונחים שאינם מותגים, אתה יכול להשתמש בו כאמת מידה כדי לקבוע CTR שלך בהשוואה למפרסמים אחרים.

זה עלול להשפיע על שיעור ההמרה

כאשר שוקלים את קמפיין הפרסום שלך בתשלום לכל לחיצה, מטרי אחד חשוב לשקול הוא CTR. הCTR מציין את יחס המבקרים שלוחצים על הפרסומת שלך. מספר הקליקים שאתה מקבל מסוג מסוים של תנועה יעזור לך לקבוע את הציון האיכותי שלך ולספק תמורה טובה על ההשקעה שלך. כמו כן, CTR שלך יהיה מטרי חשוב לשיווק דוא “ל. מנוי בדוא “ל יכול להיות אחד הכלים החזקים ביותר בשיווק, ולכן הגדלת CTR יכולה להיות דרך יעילה להגדיל את הערך שלך למנויים שלך.

מלבד השפעה על שיעור ההמרה שלך, CTR יכול לשמש כמטריקה משנית בקמפיינים לבדיקת A/B שלך. בעוד שמטרת ההמרה שלך היא להגדיל את מספר הרכישות, מטריקה משנית שתוכל לאתר היא CTR למשלוח מידע. אם למידע המשלוח שלך יש CTR גבוה, זה יכול להצביע על כך שהמבקרים שלך מתעניינים בהיבט הזה ושיש לך הזדמנות להשפיע על החלטתם לבצע רכישה.

אם הCTR שלך נמוך, ייתכן שזה לא בגלל העתק הפרסומת שלך או המטרה שלך. אתה עדיין יכול להגדיל את CTR שלך על ידי הבטחת המודעות שלך להתאים את המסע של הלקוחות שלך. עם זאת, אם הCTR שלך גבוה, כדאי שתבדוק שוב את האסטרטגיה בתשלום. אולי אתה מציב את מילות המפתח הלא נכונות ולא מושך את הקהל הנכון. זה יביא לדולרים שיווקיים מבוזבזים. ברגע שתעריך מחדש את הCTR שלך ותבצע את השינויים הדרושים, יהיה לך רעיון היכן למקד את מאמצי השיווק שלך.

הCTR הוא אחוז המבקרים שמשלימים פעולה רצויה באתר שלך. קצב ההמרה יהיה גבוה יותר אם יותר אנשים ללחוץ על add שלך. עם זאת, זה עדיין חשוב לציין כי קצב ההמרה שלך הוא חשוב יותר. ככל שהCTR שלך גבוה יותר, כך סביר יותר שהם יבצעו רכישה. ככל ששיעור ההמרה שלך גבוה יותר, כך תוכל לאמוד טוב יותר את התשואה שלך על השקעה.

תוכן עניינים

אהבתם? שתפו

להתחלת שיחה
💬 איך אפשר לעזור לך?
היי 👋
זה דן מחברת Webby.
איך אפשר לעזור לך?