מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן?

כל בעל של אתר אינטרנט מתלבט רבות באיזה אופן הכי כדאי לו לקדם ולשווק את האתר שלו בגוגל? קידום אורגני או קידום ממומן? למעשה שני אופני הקידום שונים אחד מהשני, אך שניהם מתבצעים בגוגל. כאשר אנחנו רוצים להחליט איך הכי טוב לשווק את העסק שלנו אנחנו צריכים להכיר לעומק את שני סוגי הקידום ולחשוב טוב מאוד מה הכי יועיל לנו.

מה המשמעות האמיתית של קידום אורגני של אתרים בגוגל?

המשמעות האמיתית של קידום אורגני של אתרים בגוגל היא קידום באמצעות תוכן וקישורים. בשביל שיהיה לנו קל לקדם את האתר שלנו באופן אורגני, אנחנו חייבים לדעת להיות יצירתיים. אחד הדברים הכי חשובים בסוג קידום זה הוא להיות מקורי. גוגל מענישה אתרים שמעתיקים תוכן מאתרים אחרים (זה גם עבירה על חוק זכויות יוצרים וחוק קניין רוחני).  

מה המשמעות האמיתית של קידום ממומן של אתרים בגוגל?

המשמעות האמיתית של קידום ממומן בגוגל היא פשוטה: אנחנו קונים מגוגל שטחי פרסום והוא מפרסם את האתר שלנו במנוע החיפוש שלו. קידום ממומן יכול להיות יעיל מאוד – אך הוא יקר מאוד גם. חיסרון נוסף של קידום מסוג זה הוא שאנשים תופסים אותו “כפחות אמין” כי שילמנו לגוגל בשביל להופיע בו ולא בהכרח עבדנו קשה או צברנו מוניטין אישי לשם כך.

למה חשוב לשים לב לאיכות התוכן בקידום הארוגני של האתר שלנו בגוגל?

כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו באופן אורגני אחד הדברים שהכי חשוב שנשים לב אליהם הוא התוכן שאנחנו שמים באתר שלנו. ככל שנקפיד לכתוב באתר שלנו תוכן שיהיה רלוונטי יותר לקהל היעד של העסק שלנו, כך הגולשים יבלו יותר זמן באתר בקריאה שלו. ככל שהגולשים יהיו יותר באתר שלנו – כך גוגל ידרג אותנו גבוה יותר. אם התוכן באתר שלנו יהיה רלוונטי לקהל היעד העסקי שלנו אז יהיה גם יותר סיכוי שהגולשים ירצו ליצור אתנו קשר מעבר לאתר וירכשו מאתנו מוצרים או שירותים שהעסק שלנו מציע.

איך מתן תשומת לב למיתוג האתר שלנו יסייע לנו בקידום הממומן שלו בגוגל?

יש הרבה דברים שיכולים לסייע לנו בקידום הממומן של העסק שלנו בגוגל, אחד מהם הוא מתן תשומת לב למיתוג האתר והעסק. כאשר אנחנו בונים אתר, אנחנו צריכים לבחור למתג אותו נכון מבחינת הלוגו והמלל השיווקי שלו. אם לאתר שלנו תהיה שפה אחידה מבחינה חזותית ומילולית אז יהיה לנו קל יותר לקדם אותו גם באופן ממומן וגם באופן אורגני.

בסופו של דבר, זה כבר ברור לכולם היום, שזה לא מספיק רק לבנות אתר. אם אנחנו רוצים שהעסק שלנו יהיה משווק טוב אנחנו חייבים גם להשקיע בקידום האתר שלנו בגוגל. קידום האתר שלנו בגוגל יאפשר לנו להגיע ליותר לקוחות, כך שנוכל להגדיל את ההכנסות החודשיות של העסק שלנו באופן משמעותי. אם אנחנו רוצים שהפרסום של האתר שלנו בגוגל יהיה יעיל, חשוב שנשכור מקדם אתרים מקצועי שיודע לעשות זאת – אחרת סתם נבזבז על זה זמן וכסף מיותרים ובסוף לא נגיע לאן שאנחנו רוצים מבחינת הפרסום.

תוכן עניינים

אהבתם? שתפו

להתחלת שיחה
💬 איך אפשר לעזור לך?
היי 👋
זה דן מחברת Webby.
איך אפשר לעזור לך?