לקוחות ותוצאות
פלא בדרכים
פקח תנועה – 260 חיפושים – מקום 1
פקחי תנועה – 260 חיפושים – מקום 1
ניידת פקחי תנועה – 40 חיפושים – מקום 1
ידע שווה כסף
מחשבון ריבית דריבית – 14,800 חיפושים – מקום 2
מחשבון השקעה – 590 חיפושים – מקום 2
ריבית דריבית – 4,400 חיפושים – מקום 3
גרומנס מוצרי פרסום
מוצרי פרסום – 880 חיפושים – מקום 2
עטים ממותגים – 320 חיפושים – מקום 2
מתנות לעובד – 1,900 חיפושים – מקום 4
טהר ליבנו
שידוכים לחרדים – 1,300 חיפושים – מקום 1
שידוכים לדתיים – 880 חיפושים – מקום 4
שדכנית – 880 חיפושים – מקום 5
Aromaray מפיצי ריח
מפיצי ריח חשמליים – 4,400 חיפושים – מקום 1
מפיץ ריח חשמלי – 4,400 חיפושים -מקום 2
מפיץ ריח חשמלי לבית – 320 חיפושים – מקום 2
ERG חברת מחשוב
שירותי ענן לעסקים – 170 חיפושים – מקום 2
שירותי מחשוב לעסקים – 320 חיפושים – מקום 3
חברת מחשוב – 20 חיפושים – מקום 2
להקת ריטלין
להקת ריטלין – 210 חיפושים – מקום 1
להקת אירועים – 50 חיפושים – מקום 2
להקה לחתונה דתית – 40 חיפושים – מקום 3
למה קידום אורגני בגוגל?
- הלקוחות רוצים אותך, המתחרים רוצים להיות כמוך!
- מקור הלידים האיכותי ביותר למעלה מ-20 שנה.
- לא משלמים לגוגל על כל קליק.
- מציג את העסק שלך כעסק אמין שלקוחות רוצים לעשות איתו עסקים.
מידע על התהליך
6 שלבים שינעצו את האתר שלך בעמוד הראשון
מחקר מילות מפתח ומתחרים
כל תהליך קידום אורגני איכותי ומדויק מתחיל במחקר מילות מפתח מקיף ותכנון אסטרטגי מקיף לאתר מבוסס מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים.
שיפור חווית משתמש UX
אם האתר שלך לא נוח למשתמשים, הוא לא ראוי להיות בעמוד הראשון בגוגל. אנחנו נדאג שהאתר שלכם יהיה ראוי לעמוד הראשון.
קידום טכני מקיף לאתר
משאירים את כל הליקויים הטכניים של האתר שלכם מאחור ומתחילים את הקידום אחרי שוידאנו שהאתר שלכם מיישר קו עם הדרישות של גוגל.
אופטימיזציה לעמודי האתר
כל עמוד רלוונטי באתר שלכם מקבל התייחסות מקיפה ושיפור אופטימלי לדרישות גוגל - היררכיה, תיאורים, תוכן ועוד.
הוספת תוכן מקצועי לאתר
כל חודש נדאג להעלות תכנים חדשים לאתר, לעבות תכנים קיימים ולשפר את איכות התוכן באתר שלכם לאורך כל תקופת הקידום בהתאם לצורך.
קישורים חיצוניים Backlinks
קישורים חיצוניים הם הגושפנקה של גוגל שהאתר שלך באמת ראוי למקומות ראשונים - החותמת שאתרים אחרים ממליצים עליו.
על תהליך הקידום
הסוד להצלחת הקידום האורגני לעסק שלכם טמון במחקר מתקדם לעסק שלכם המבוסס על מספר גורמים עיקריים:
- מחקר התחום – מה היקף התחרות בתחום. מה מהמתחרים שלכם מקדמים את האתר שלהם בגוגל בו”ז.
- מחקר ביטויים – אילו ביטויים נבחר כדי לקדם את האתר שלך? ביטויים עם נפח חיפושים גבוהה ורמת תחרות גבוהה או שנבחר דווקא בביטויים עם נפח חיפושים נמוך יותר ורמת תחרות נמוכה יותר. זה תלוי במספר משתנים שנבחן לאורך המחקר.
- מחקר המתחרים – כמות התוכן של המתחרים, עיצוב האתר, סוג התוכן, מספר קישורים חיצוניים, מספר קישורים פנימיים. טוב אנחנו הולכים לחקור עליהם המון וללמוד מהם המון.
חווית המשתמש וכמות התוכן באתר שלכם היא מהותית לאיכות הקידום האורגני שלכם. אנו נבחן את האתר שלכם עם הכלים העומדים לרשותינו במטרה להבין את תקינותו של האתר, את חווית המשתמש בו, את איכות התוכן שלכם את המבנה שלו ועוד מספר רב של פרמטרים שעלולים לסייע לנו בקידום האתר שלכם
החלק העיקרי בתהליך הקידום הוא יכולת למידה מהדוחות ושיפור מקסימלי לאורך תקופת הקידום בכל אחד מהגורמים המשפיעים על תוצאות הקידום שלכם.
תחילה נדאג למשוך כמה שיותר לקוחות לעמודים רלוונטיים בהתאם לביטויים שנבחר, אחר כך נבחן את כמות ההמרות שזו מניב ונפעל לאורך כל תקופת הקידום לשיפור ומיטוב יחס ההמרה באתר שלכם.