
פרק 6: מדידת הצלחה בעידן ה-AI: איך מנצחים בעולם של אפס קליקים?
השינוי הגדול: למה המדדים הישנים כבר לא מספיקים? במשך שנים, עולם ה-SEO סבב סביב משפך פשוט: חשיפות מובילות לקליקים, קליקים מובילים לתנועה, ותנועה מובילה להמרות.
דף הבית » קידום אתרים למנועי AI

השינוי הגדול: למה המדדים הישנים כבר לא מספיקים? במשך שנים, עולם ה-SEO סבב סביב משפך פשוט: חשיפות מובילות לקליקים, קליקים מובילים לתנועה, ותנועה מובילה להמרות.

עידן חדש בסמכות: מעבר מקישורים למותג כולל במשך שנים, קידום אתרים אורגני נסוב סביב קונספט מרכזי אחד: קישורים נכנסים. אלגוריתם PageRank המקורי של גוגל התבסס

מה זה בכלל AI Overviews ולמה זה משנה את כללי המשחק? AI Overviews הם תשובות מקיפות שנוצרות על ידי מודל הבינה המלאכותית של גוגל (Gemini)

מהי ישות (Entity) ומה ההבדל המהותי בינה לבין מילת מפתח? בבסיסו של החיפוש המודרני עומדת הבנה עמוקה יותר משאילתות טקסט פשוטות. גוגל עבר מלהיות מנוע

מה זה E-E-A-T ולמה גוגל הוסיפה ‘E’ נוספת? במשך שנים, עולם ה-SEO דיבר על E-A-T, ראשי תיבות של Expertise (מומחיות), Authoritativeness (סמכותיות), ו-Trustworthiness (אמינות). זו

מה זה E-E-A-T ולמה זה כל כך קריטי בעידן הבינה המלאכותית? נתחיל מהיסודות. E-E-A-T הוא ראשי תיבות של ארבעה מושגים שמהווים את אבני היסוד להערכת

מעידן מילות המפתח לעידן הכוונה: לידתו של החיפוש הסמנטי במשך שנים, קידום אתרים אורגני (SEO) היה משחק של התאמת מילים. הרעיון היה פשוט: אם משתמש
אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו קובצי Cookie לאחסון ו/או גישה למידע במכשיר. הסכמה לשימוש בטכנולוגיות אלו תאפשר לנו לעבד נתונים כגון התנהגות גלישה או מזהים ייחודיים באתר זה.