כאשר עושים קידום לעסק בגוגל יש לזכור שהנראות בדף התוצאות של מנועי החיפוש חשובה מתמיד, במיוחד לעסקים עם חנויות פיזיות. למסעדות, חנויות קמעונאיות וסוגים אחרים של עסקים מקומיים יש לקוחות פוטנציאליים רבים המחפשים את המוצרים והשירותים שלכם. ייעול העסק המקומי שלך הוא קריטי ליצירת מכירות וחשיפה ללקוחות.
כולנו יודעים כי נתונים מובנים חשובים כדי לעזור לגוגל להבין טוב יותר את התוכן של העסק שלך. הם יכולים לעזור להגדיל קליקים, הופעות והמרות. אותו עיקרון חל על חיפושים מקומיים .זו הסיבה שעליך ליישם סוגי נתונים מובנים (כגון עסקים מקומיים, קואורדינטות גיאוגרפיות ועוד) כדי לסייע בשיפור הביצועים.
אם לא השתמשת באופטימיזציה של פרופיל גוגל לעסק שלי, פספסת את ההזדמנות המושלמת להציג את המוצרים והשירותים שלך במקומות החשובים ביותר.
בעת ביצוע אופטימיזציה עבור גוגל מיי ביזנס כחלק מאסטרטגיית קידום בגוגל מפות הקפד למלא את כל המידע שאתה יכול לכלול, כולל תמונות, פריטי תפריט, תיאורים ופריטים של שירות .מותגים רבים אינם מנצלים את רישום העסקים שלהם בקטגוריה הנכונה .לדוגמה, אם אתה פיצריה, תוכל לרשום את העסק שלך כמסעדה.
זהו אחד ההיבטים החשובים ביותר באופטימיזציה של חיפוש מקומי, לכן קח את הזמן לבנות תפריט, תיאורים וכו’. בנוסף, תמיד תדאג שהמידע על העסק שלך מעודכן.
לדוגמה, אם חיפשתי [אוכל תאילנדי בקרבתי] ומצאתי מסעדה עם סקירה טובה, אך נסעתי לשם וגיליתי שהיא סגורה באופן זמני, חווית המשתמש שלי תהיה גרועה. כשהמסעדה הזו תיפתח שוב, אולי לא ארצה לתת לה צ’אנס נוסף.
זו הסיבה שחשוב כל כך לחברות לעדכן את נתוני העסק ולתקשר באופן ברור עם לקוחות פוטנציאליים. עם זאת, אם המסעדה שלך עדיין פתוחה לטייק אווי, תוכל להשתמש בחיפוש מקומי כדי ליידע את הלקוחות כי המסעדה סגורה אך המטבח עדיין פתוח. בנוסף, גוגל החלה להציג תכונות סטטוס הפעלה בחנות על המפה. קמעונאים גדולים עם מספר מחלקות בחנות יכולים להשתמש ב-גוגל לעסק שלי כדי לכלול שעות פעילות משניות.
תכונות שרצוי לעדכן במידה והן רלוונטיות לעסק:
- זמן משלוח.
- זמן טייק אוויי.
- זמן הביקור.
- זמן איסוף.
אל תשכח לעדכן את השאלות והתשובות בפרופיל העסקי שלך בגוגל מיי ביזנס עם כל מידע רלוונטי או מפורט בזמן, כגון:
- שעות הפעילות.
- אירועים שבוטלו והחזרים/החלפות של כרטיסים.
- כיצד אתה מגביר את אמצעי הבריאות והבטיחות.
- שינויים בשירותים הניתנים.
כאשר אתה עושה קידום בגוגל מפות, זכור שאם יש לך אירוע, יש להקפיד להשתמש בלוח האירועים. זהו סוג לוח זמנים חדש המאפשר למשתמשים לדעת את הסטטוס הנוכחי של האירועים המתוזמנים שלהם. המאפיינים כוללים: האירוע בוטל, האירוע נדחה, המועד החדש לאירוע ייקבע, האירוע נדחה מחדש לתאריך חדש או האירוע עדיין מתקיים כמתוכנן.