קידום בפייסבוק

קידום PPC – לא רק בגוגל

קידום PPC (תשלום לפי קליק) זוהי שיטת פרסום נפוצה באינטרנט המאפשרת למפרסמים לשלם עבור הקלקות על המודעה שלהם.

שיטה זו קיימת במגוון פלטפרומות לרבות גוגל, פייסבוק, טאבולה ואאוטבריין, אמזון, איביי וכו'.

קידום ממומן בגוגל – PPC

קידום ממומן בגוגל זו שיטת הפרסום שבה אנו עוסקים ברמה היומיומית ומאפשרים ללקוחות שלנו להופיע במקומות הבאמת ראשונים בגוגל ולשלם עבור הקליקים של לקוחות שלהם.

היתרונות בשיטה זו היא שהתוצאות הן מיידיות, אך התשלום הוא גם עבור מתחרים שמקליקים עליכם ללא כל כוונת רכישה. גם במקרים אלה יש לנו פתרונות ואנו משתמשים בפלטפורמות המסייעות למנוע את התופעה כמה שאפשר.

קידום ממומן בפייסבוק

גם לפייסבוק יש פלטפורמת פרסום משל עצמה שמאפשרת לאנשים לשלם עבור חשיפות, הקלקות במגוון פרסומות כגון בנארים, סליידרים, סרטונים ופוסטים ממונים. שיטה זו שונה מעט מגוגל כי במקרה הזה אנחנו משלמים על קהלים שאותם אנחנו מעריכים שרלוונטיים עבור המוצר או השירות אותו אנחנו מפרסמים בעוד בגוגל התשלום הוא עבור מילת מפתח שבחרו (יותר מכוון רכישה מבחינת הגולש).

טאבולה ואאוטבריין

שיווק באמצעות תוכן המאפשר לנו לפרסום כתבות תוכן באתרים מובילים לפי נושאים ותחומי עניין ובכך להחשף לגולשים נוספים ברחבי האינטרנט. לרוב בשיטה זו התוצאות הן לא מיידיות והן רק חושפות אותנו לגולשים פוטנציאלים נוספים המעוניינים לקבל את המידע שאנחנו מפיצים.

לרוב, יהיה עלינו לבצע פעולות נוספות כמו שיווק מחדש עבור לקוחות אלה.

מסחר באינטרנט

גם בפלטפורמות המסחר באינטרנט יש פתרונות קידום PPC שיאפשר לכם להקפיץ את המוצרים שלכם לראש תוצאות החיפוש ובכך לזכות בקליקים נוספים ולהעלות את סיכויי הרכישה שלכם. פרסום PPC באמזון, או איביי זו דוגמה מעולה. ישנן חברות רבות אשר מנהלות עבורכם את הפרסום הממומן בפלטפורמות אלה.

היתרון האמיתי בעולם הפרסום הממומן שהוא מאוד מכוון מטרה מצד הגולש.

הגולש אשר מחפש נניח מתנות לידה ליולדת, מעוניין לרכוש ברגע זה מתנות לידה ליולדת. בפייסבוק למשל, אנחנו ננסה לטרגת נשים או גברים בגילאים מסויימים שעלולים לענות על מספר קריטריונים שעלולים להתאים לקהל שלנו.

שלא תטעו, גם בפרסום בפייסבוק אנחנו מאמינים ואפילו עושים בפלטפורמה זו שימוש רב.

אהבתם? שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp