כיצד לשפר את האיכות של מילות המפתח שלנו

גוגל משתמשת באלגוריתם קנייני לקביעת ציון איכותי. ייתכן שיהיה צורך לכוון את מילות המפתח, הפרסומות והאתר כדי לשפר את הדירוג שלך. יחס CTR (Clickthrough Ratio) הוא דרך אחת למדוד את הביצועים שלך.

ציון איכותי נקבע על ידי אד רלוונטיות

כדי לקבל CTR גבוה ולשפר אד רלוונטיות, אתה חייב ליצור מודעות רלוונטיות כי למקד את מילות המפתח שהכי רלוונטיות לעסק שלך. בדיקת המודעות שלך יכולה לעזור לך לשפר את הסי-טי-אר ואת הרלוונטיות. חשוב גם לפקח על CTR והכנסות לכל רושם. חוץ מזה, רוב החברות לא רוצות רק קליקים אלא גם המרות. אם אתה מעוניין לשפר את CTR שלך, אתה יכול לבצע בדיקות או בדיקות המרה בהכנסות (RPI).

ציון האיכות שלנו נקבע על ידי הרלוונטיות שלנו. מודעה רלוונטית היא המדד של כמה רלוונטי המודעה שלך למילות המפתח אתה מיקוד. כאשר אתה כותב את המודעה שלך, עליך להשתמש במילת מפתח הקשורה להעתקת הפרסומת שלך, לכותרת הפרסומת ולכתובת התצוגה שלך. מילות המפתח שלך צריכות להיות קשורות גם לדף שאתה שם למטרה עם המודעה שלך. אם התוצאה היא 7 או יותר, אתה עושה טוב.

מחקר מילות מפתח נוסף יכול לעזור לשפר את הרלוונטיות של מילת המפתח. בעת דירוג מודעות, גוגל רואה רלוונטיות, שקיפות, וניווט ראשון. כדי להגדיל את CTR שלך, להוריד את התקציב שלך אם המודעה שלך לא למקד את שוק היעד שלך. כדי לשפר את הציון האיכותי שלך, עליך גם להפחית את זמן הטעינה של עמוד הנחיתה שלך. גוגל מתגמלת פרסומות עם רלוונטיות גבוהה. שקול הוספת קבוצת פרסומת נוספת אם מילת המפתח שלך נופלת מתחת ל ־ 80 אחוז.

מיקום מילת המפתח שלנו ועלות לחיצה נקבעים גם על ידי רלוונטיות. המודעות שלך צריכות להיות רלוונטיות למילות המפתח שאתה שם למטרה ויש לך דף נחיתה שתומך במילות המפתח שלך. אתה יכול לעשות שינויים למילות המפתח שלך או קבוצות פרסום המבוססות על היסטוריית החשבון שלך. אם אתה חדש ב-PPC, עקוב אחר מספר 1 ו-# 2. ואז, אתה יכול להתחיל לבדוק את עותק הפרסומת שלך ולראות איזה מהם מבצע הכי טוב.

CTR הוא משוקלל מעט גבוה מ Ad רלוונטיות

CTR הוא הגורם החשוב ביותר בקביעת ציון איכות של מילת מפתח. למרות שמספר זה יכול להשתנות, CTR גבוה מצביע על כך שהמודעה רלוונטית. ניתן להשפיע על CTR מגורמים רבים. הנה פירוט של האופן שבו גוגל מעריכה CTR. אם ברצונך לשפר את ציון האיכות שלך עבור מילות המפתח שלך, ייעל את הסי-טי-אר שלך.

האלגוריתם של גוגל משתמש במספר גורמים, כולל CTR, כדי לקבוע את הרלוונטיות. סוג ההתאמה לא נלקח בחשבון, אבל ההיסטוריה הכוללת של המודעה היא. גוגל מעדיפה היסטוריית חשבון חדשה ושיפור מתמשך על פני חשבונות ישנים יותר, כך שמפרסמים לא צריכים לפחד מהשינוי הזה. ה ־ CTR של מודעה יחושב על ידי חישוב הכתובת שהמבקר יראה לאחר לחיצה עליה וכתובת היעד.

ציון האיכות של גוגל מחושב על ידי שילוב של Ad Relovance, CTR ו-Ad Relovance. ככל שהסי-טי-אר שלך גבוה יותר, כך האיכות של המודעה שלך גבוהה יותר. ציון האיכות שלך יקבע כמה גבוה שורות הפרסום שלך. הצעת מחיר נמוכה יותר תוריד את המע “מ שלך. CTR גבוה יותר יתורגם לעלות נמוכה יותר לכל לחיצה.

כדי להגדיל את CTR, עליך לייעל את מילות המפתח הקשורות למוצר או לשירות שלך. אופטימיזציה של AD רלוונטית לקמפיינים של רשת החיפוש יכולה להיות קריטית, אבל אופטימיזציה של CTR ברשת התצוגה שלך תשפר את הציון הכללי שלך. לייעל את הפרסומות שלכם עבור רשת התצוגה הוא תהליך שונה לחלוטין. המודעות שלך חייבות להיות ממוקדות באתרים הנכונים ובדמוגרפיה.

קראו עוד על מהו CTR ומדוע הוא חשוב >>

ניווט

אופטימיזציה ציון איכותית שואפת לשפר את הרלוונטיות של המודעה שלך, ולהפוך אותה לרלוונטית יותר עבור כוונת החיפוש של המשתמשים. מילות מפתח הן המפתח. יש כמה דרכים לשפר את הציון האיכותי שלך. אלה שלוש הדרכים היעילות ביותר לשפר את הציון האיכותי שלך.

ראשית, ערוך מחקר מילות מפתח. זה יעזור לך לקבוע את הרושם של מילות המפתח שלך. זה ייתן לך אינדיקציה לניקוד האיכות הכללי שלך. דע את תקציב הפרסום שלך. תקציב הפרסום שלך הוא גורם מרכזי בקביעת ציון האיכות שלך. ודא שיש לך מספיק כדי להגדיל את קצב לחיצה דרך. כדי להגדיל את יעילותו של עותק הפרסומת שלך ואת קצב לחיצה דרך, תוכל להשתמש ב ־ USPs (נקודת מכירה ייחודית)

ההנחה שמונח החיפוש שמשמש למציאת מילת מפתח תואם בדיוק היא מה שמעורר את הסי-טי-אר הצפוי. שיטה זו מדויקת יותר משום שגוגל מחשיבה את המכשיר ששימש לחיפוש מוצר. ניתן להשתמש בשיטה זו כדי להגדיל את הלחיצה שלך בקצב אם CTR הצפוי שלך עולה על הממוצע. CTR צפוי גבוה יותר מצביע על רלוונטיות גבוהה יותר. דף הנחיתה שלך יכול להגדיל את הסי-טי-אר שלך.

בעבר, ציון האיכות היה מחושב על ידי חישוב הקליק הצפוי לקצב עבור ad. למרות שגוגל מספקת פחות נתונים למפרסמים כיום, היא עדיין הליבה של אופטימיזציה של PPC. ציון איכות הוא גורם חשוב מאוד המשפיע על עלות לחיצה (CPV). הנה כמה עצות לשיפור האיכות של מילות המפתח שלך

שיעור לחיצה על המודעה

CTR הוא מדד קריטי למדידת ביצועי פרסומות בתהליך קידום ממומן בגוגל. זה לא רק קובע את העלות של קמפיין אלא גם כמה טוב הדף מדרג בחיפושים אורגניים. מילת מפתח עם 60 קליקים תניב 1% CTR. CTR הוא מדד חשוב לכל קמפיין שיווק דיגיטלי משום שהוא עוזר לקבוע אם הודעה או קישור יעילים. CTR נמוך עשוי להצביע על הצורך לחשוב מחדש או לכוון את האסטרטגיה שלך.

ראשית, ודא שהכותרת שלך מכילה את מילת המפתח הראשית לקבוצות הפרסום שלך. השתמש במילות כוח שיכולות לשכנע את הקהל שלך ללחוץ על ההודעה שלך. זה רעיון טוב גם לנצל את האות הראשונה בכל מילה. הכותרת שלך והעתק מודעה הם שני נהגי פעולה מפתח עבור קליק דרך קצב. השתמש במילת המפתח הראשית בכותרת שלך וסופר פרסומת זה יגדיל את הסיכויים של סי-טי-אר גבוה יותר.

אתר שממיר מבקרים לקונים יהיה נהדר. יש לו עמוד נחיתה נהדר ועבודת סאו טובה. התוצאה העליונה בעמוד החיפוש של גוגל מקבלת 31.7% של לחיצה דרך. שלא כמו המתחרים שלך, דף הנחיתה שלך יופיע בראש תוצאות החיפוש, אבל רק 0.78% של המחפשים ילחצו עליו. CTR שלך יכול להיות מוגבר על ידי מקבל רק מקום אחד או שניים על הדף. מדריך למתחילים ל SEO זמין כדי לעזור לך להתחיל.

תוכן עניינים

אהבתם? שתפו

להתחלת שיחה
💬 איך אפשר לעזור לך?
היי 👋
זה דן מחברת Webby.
איך אפשר לעזור לך?