דף נחיתה הפך להיות בשנים האחרונות לכלי שיווקי משמעותי בכל קמפיין וקידום דיגיטלי. דפי נחיתה משמשים אותנו לפרסום ממומן בגוגל לקמפיינים שונים, לפרסום ממומן בפייסבוק ולמגוון פלטפורמות שונות כאשר המטרה המרכזית היא יצירת לידים ותוצאות ממוקדות לעסק שלנו באמצעות דף הנחיתה.
במאמר הזה נספר לכם על 7 טיפים מוכחים ויעילים שיעזרו לכם לבנות דפי נחיתה ממירים ומוצלחים יותר.
התאמה למובייל
לפעמים אנו נוטים לשכוח אבל כיום (2019) למעלה מ-70% מהגולשים שלנו מגיעים אלינו דרך מכשירים ניידים. לכן, המיקוד שלכם בבניית עמוד הנחיתה חייב להיות בחוויה ובנוחות השימוש במובייל. דף נחיתה מותאם למובייל צריך להיטען מהר, לכלול כפתורים בולטים ונוחים, להתאים בצורה מושלמת כך שהגולש ינווט בקלות בין האלמנטים השונים ובעיקר שיהיה נוח וקל להשאיר פרטים בעמוד.
הנעה לפעולה
כבר אמרנו שהמטרה המרכזית בדפי נחיתה היא יצירת לידים ותוצאות לעסקים. לכן, החשיבה בבניית עמוד נחיתה שונה לגמרי מחשיבה של בניית אתר אינטרנט. בדף הנחיתה אנו רוצים בעיקר לייצר לידים ולכן ההנעה לפעולה חייבת להיות מוטיב מרכזי בעמוד שלנו. הנעה לפעולה קוראת לגולש לחייג, להשאיר פרטים או לבצע כל פעולה שמבחינתנו נחשבת למטרה המרכזית שלשמה הקמנו את עמוד הנחיתה. וודאו שההנעה לפעולה שלכם בעמוד הנחיתה ברורה לגולש וניתן להשאיר פרטים בנוחות ובמהירות.
תנו ערך
נכון זה דף נחיתה. נכון אתם לא באמת חייבים לתת ערך כי אתם בסך הכל רוצים לגייס לקוחות או לידים חדשים. אבל… אם תשקיעו קצת זמן ומחשבה תוכלו לייצר הרבה יותר לידים ותוצאות מעמוד הנחיתה שבניתם באמצעות עיקרון פשוט וחשוב, מתן ערך.
דוגמא למתן ערך בדף נחיתה:
- השאירו פרטים וקבלו מאיתנו פגישת ייעוץ בת 60 דקות ללא עלות
- השאירו פרטים וקבלו מיידית קופון המקנה לכם 20% הנחה לרכישה בחנות
- כתבו את המייל שלכם וקבלו מיידית מדריך עם 10 הטעויות שכל מפרסם עושה בפייסבוק.
על הסטטיסטיקות מראות שכאשר אנו עושים שימוש בטכניקה זו ונותנים ערך לגולש, הסיכוי שהוא ישאיר פרטים עולה בצורה ניכרת.
פלטפורמה מוצלחת
דף נחיתה ניתן לבנות במגוון דרכים, החל במתכנת שיעשה זאת עבורכם באופן עצמאי, משרד פרסום שיבנה ויעצב את הדף עבורכם, מערכות מוכנות כמו VIPLUS או אקטיב טרייל, וגם לבנות את דף הנחיתה בתוך האתר שלנו במידה וניתן.
מה שחשוב הוא לבחור בפלטפורמה ראויה שמבטיחה לכם כמה תנאים בסיסיים: התאמה למובייל, אפשרות הטמעת קודים ומעקבים, מדידה מדויקת של כמות הכניסות והלידים, טעינה מהירה ותמיכה טכנית במידת הצורך.
אל תתפתו לבניית דפי נחיתה במערכות חינמיות או כאלו שלא נותנות לכם את התנאים הבסיסיים לדף נחיתה מוצלח. כל שקל “שתחסכו” על מערכת דפי הנחיתה ישולם פי כמה במהלך הקמפיין שבו תוציאו לא מעט כסף וכנראה תקבלו פחות לידים ממה שיכולתם לקבל במערכת יעילה ומוצלחת יותר.
הוכחה חברתית
כדי להגדיל את אחוז ההמרה בדף שלכם, עשו שימוש בהוכחה חברתית. אספו המלצות של לקוחות מובילים שלכם (המלצות וידאו יעבדו טוב יותר) והציגו את ההמלצות בעמוד הנחיתה. ככל שיהיו יותר המלצות בדף הנחיתה וכאלו מלקוחות איכותיים וידועים, כך יגדל הסיכוי שגולשים רלוונטיים ישאירו פרטים בדף הנחיתה שלכם.
עבודה נכונה בבניית עמוד הנחיתה שלכם תעלה את אחוז ההמרה ותיתן לכם בסופו של דבר, יותר תוצאות עסקיות עם השקעה כספית נמוכה יותר.
בהצלחה!